Premium Panda

Design by kooky love

Premium Panda by kooky love on Threadless
2.34 Avg Score
0% Funded
757 Votes
Results Are In!
    • 1
    • 5
  • 2.34 Avg Score
  • 757 scores

63 Comments

alexmdc
alexmdc profile pic Staff

hahaha another great one $5

markay...

Funny! good one!!

nonolarson
nonolarson profile pic Alumni

Haha I want this. $5

LucyB

i love it, without the guns

danaych
danaych profile pic Alumni

This is hilarious! 5

empiricist
empiricist profile pic Alumni

Whoa, this is cool!

almozline
almozline profile pic Alumni

a bit too big for my taste, but a great illustration!

Bio-bot 9000
Bio-bot 9000 profile pic Alumni

YES!!!!!!!!!!!!!!

ken9000

I don't think the design is too big. I think the shirt is too small to contain all the badassness! $5

briancook
briancook profile pic Alumni

I'm scared. I like the size - I personally wouldn't wear it around, but I'm sure there are many people around here who would! Great illo!

igo2cairo
igo2cairo profile pic Alumni

Haha, cool! Really amazing illustration.

kooky love
kooky love profile pic Artist
2 designs submitted - Score now!

Oh...it's up!
Thanks guys :)

toopersent
toopersent profile pic Alumni

now this is kick ass! perhaps a bit too big on the shirt though.

Bio-bot 9000
Bio-bot 9000 profile pic Alumni

In my mind this panda is shouting "WHO'S ENDANGERED NOW, BITCH?? HAHAHAHAHAHAHA..."

5$$

badbasilisk
badbasilisk profile pic Alumni

yo baby yo baby yooooooo!
coolness ;-)

alan maia
alan maia profile pic Alumni

cool hehehe 5$

olie!
olie! profile pic Alumni

Kickass.

5

HorsefaceDee
HorsefaceDee profile pic Alumni

who doesn't love a Panda with guns?

TangYauHoong
TangYauHoong profile pic Alumni

Awesome illo, kooky!!

Major M

all pandas needs to be so. or the will die out. - great

andyg
andyg profile pic Alumni

Nice!

buko
buko profile pic Alumni

hahaah great 5$$$

Santo76
Santo76 profile pic Alumni

finaly a panda shirt I'd wear!
love it!

Bisparulz
Bisparulz profile pic Alumni

Omg, sick! 5$

Einsteinic-Rocket

that is one badass panda....I really like this one it made me laugh first thing when it came up on the page!

kooky love
kooky love profile pic Artist
2 designs submitted - Score now!

Thanks guys!
I'm very appreciated!

lovechuck

i usually don't go for full shirt designs, but this really works. nice job!

B 7
B 7 profile pic Alumni

haha i lol-ed at this. he is so cute yet terrifiying $5

Bio-bot 9000
Bio-bot 9000 profile pic Alumni

Die Hard: With a Panda

FRICKINAWESOME
FRICKINAWESOME profile pic Alumni

woah....chuck norris in panda form.

I didn't want to have my mind blown today, i just had it washed and put back together properly, and then you go kooky making something as mind-frying as this and...

BOOM!

4$

deyaz
deyaz profile pic Alumni

wow man..this is awesome bro $5!

jimmytan
jimmytan profile pic Alumni

haha this is AWESOME!!!! $5

Robsoul
Robsoul profile pic Alumni

Panda gonna kick Chuck Norris' azz!!!!! Jeezuz, he's got uzi's, it's def a 5+$

olie!
olie! profile pic Alumni

WOW I thought this would have scored a lot better

ICallDibs

Oh man this is sooooo underscored, hahahaha this is amazing!

No account?

Popular printed designs