Pole Bear

Design by tenso

Pole Bear by tenso on Threadless
Results Are In!
    • 1
    • 5
  • 2.77 Avg Score
  • 725 scores

69 Comments

reags

LOL!

reags

gosh the thong hahhaa

YaaH

4

adaheemskerk

I'm upgrading my vote for that thong

Mrcoffeebean

hahahhhaa, so funny!!

alexmdc
alexmdc profile pic Staff
1 design submitted - Score now!

buahahahahaha $

rompetelcuero

jajajajajajaja I love the thong.

mezo

Boner$5

FRICKINAWESOME
1 design submitted - Score now!

I wonder if this polar bear is bi?

Funny stuff.

Hildy 42

haahahahahahhahahahahahah im so aroused

Zen Studio

hauhauhauhauha

ran1984

Funny!

jeffreyg
jeffreyg profile pic Staff

this is $o hot.

wullagaru

excellent

Ste7en

so wrong, yet so right

Goto75

:D

masonwong

hahaha~!! damn funny!

Mr Rocks

more brilliance. $5

BubuSam

Hahahahah so funny!!!

childmirror

Hahaha!!...Winner!!!

mirisch

It's sweet too!

davidfromdallas

i love this. well, all of your stuff.

altair4444

ahahahaha, I almost fell. five dollars to you

TeoZ

haha excellent !! :D 5$

NomadSlim

this will be available for purchase soon!

EMILY LEE

haha nice cute

QuietCity

thumbs up 5$

opippi

heheheh pretty cool!!!5

BasicShift

This is a great concept and nice execution... I dont think I can draw bears on poles... 5$

groovy4ya

ROFL!!! Nice one!! Love the face on that bear (not to mention the unmentionables)!! Haha! 5$

tjc45

omg hahahahaha so good!

pilitoons

WIN!!!! 5$!!

dschwen

Bwahaha, you win! $5

ndikol

hahahahahahaha!

Tikimasters

HAHAHA wtf lol. Man, this is good.

Luke...

Hehehe super silly

mgill52

HAHAHAHAAH.

I just choked laughing.

5$$

CrwCarey

Genius! And amazing pose...great work! 5!

WEAREYAWN

hahaha...nice!

tenso
tenso profile pic Artist

Thanks everyone!

linkhero

this is relevant to my interests

EN AJUSTES

Haha! Totally awkward

Monkey X

bwhuahha this is awesome!

No account?

Popular printed designs