One Feline Flew Over the Cuckoo's Clock

Design by WanderingBert

One Feline Flew Over the Cuckoo's Clock by WanderingBert on Threadless
Results Are In!
    • 1
    • 5
  • 2.33 Avg Score
  • 1853 scores

48 Comments

WanderingBert
WanderingBert profile pic Artist

The 4th collaboration between Wandering Bert and
Frickinawesome couldn't be more timely, or at least about time. Let this be a lesson to all home decorators- know when to separate your clock collection's cat and bird prized possessions!

This Gif isn't the best quality so i'll post a link to a larger image so you can check out the detail.

Uses 5 colours plus the shirt colour.

karma666

this is such a FANTASTIC concept. I really don't understand how it could not win.

yeohgh
1 design submitted - Score now!

good stuff!!! love the ideas!! let print this!! 5

BubuSam

Eggcellent!!

WhitneyBeth

this is great! 5.

Maltzmania

i will say one thing and one thing only:

Print

oh yeh and :
$5

Batty1980

LOVE
$5
:D

renfrue

haha, NICE!

FRICKINAWESOME
4 designs submitted - Score now!

Thanks soooo much guys for the awesome comments on this one! It was amazing how fast Wandering Bert visulaized this concept and it's nice to see it has registered with some people so far. Keep the good vibes comin!

Ps- Kayla, thanks boatloads for throwing your support behind this one. Maybe we can make it the official submission to vote on if you become a member of the Palindrome Club?

herky

great collab and concept, love sylvester as the model too $5

helo

awesome concept and awesome execution
DING ! DING !
And tonight's winner for the tag team championship of the world
is FRICKINAWESOME and WanderingBert !

Bisparulz

Looks great. 5$

Krakaboom

Looks great on the shirt!

Twiggyhall

Bert & Evan rock. Pure & simple. $5

HPgirl

LOL!!!!$5

ISABOA

sweet

WhitneyBeth

i didn't comment yet? i voted $5.

WhitneyBeth

oh wait. yes i did. here's a third comment. it's awesome.

jean_warhol

nice score, congrats

FRICKINAWESOME
4 designs submitted - Score now!

Thanks Jean. Eh, 2.33. Eh. Thanks so much for the support people! It's still printable with a score like that.

WanderingBert
WanderingBert profile pic Artist

Well FA, it's our best collab score yet, so I guess gotta be happy with that.

Maltzmania

great jobs kids. Threadless could kill 2 birds with one stone here...print WB and Collabwonderboy FA!
do
it
do
it
PRINT!

WhitneyBeth

damn... i hoped this would score higher... print it!!!!

restlessthoughts

Yeah what's up with the score??!! This is a great design!!!

renfrue

P R I N T !

No account?

Popular printed designs