Mr. Roboto Goes Sightseeing

Design by pilihp

107 Comments

pilihp
pilihp profile pic Artist

On his downtime, Mr. Roboto likes to go sightseeing and exploring the city.

black halftone belt print with optional uv inks.

wotto
wotto profile pic Alumni
1 design submitted - Score Now!

love it!!! $5

andyg
andyg profile pic Alumni

Awesome, Phil! Do the bunnies come with the shirt?

valorandvellum
valorandvellum profile pic Alumni

Great presentation! This is my favorite shirt design you've done. Can't wait for it to get printed! :-)

$$5

abeadle
abeadle profile pic Alumni

omg the bunnies! $5

B 7
B 7 profile pic Alumni

wow this is great. Yeah the UV inks would be awesome

mlnewco

BUNNIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

and a great design too

mikemills
mikemills profile pic Alumni

killer - $

zipperking
zipperking profile pic Alumni

give this man his money and print this gem. AMAZING!

WanderingBert
WanderingBert profile pic Alumni

Woah! This is rad!

bsweber
bsweber profile pic Alumni

BUNNIES! genius, great work man !$$5

staffell
staffell profile pic Alumni

that's kind of awesome

Ian Leino
Ian Leino profile pic Alumni

this is made of WIN

pilihp
pilihp profile pic Artist

thanks guys!

don't forget to pet the bunnies :)

BrandonB11

that uv ink made me hard!

5$$$$$$$

hogboy
hogboy profile pic Alumni

Love it... Great work dude!

boysbeambitious

I just pet the bunnies...haha, even more of an awesome presentation, Phil. :)

jstumpenhorst
jstumpenhorst profile pic Alumni

that is awesome phil!! this is THE BEST presentation i've seen this year yet!!!

Luke...
Luke... profile pic Alumni

hahaha, dang your good dude.
love the design.
and the presentation is just marvelous.

Luke...
Luke... profile pic Alumni

definitely with UV

rodrigobhz
rodrigobhz profile pic Alumni
2 designs submitted - Score now!

the presentation is awesome! xD

steven218
steven218 profile pic Alumni

i firking love this one phil

ISABOA
ISABOA profile pic Alumni

yeah

you are a wizard

5$

EZFL
EZFL profile pic Alumni

holy crap!

print this now.

aled
aled profile pic Alumni

I fucking love it!

jublin
jublin profile pic Alumni

ahaha pet the bunnies. you're crazy phil. i KILLED one of the bunnies on accident. yikes. looks great, i prefer it without the UV ink.

Mr Rocks
Mr Rocks profile pic Alumni

Holy shit dude. I think we have a winner... not to mention so many BESTEE award nominations! Laser Bunnies blew my mind!

roadkill3d
roadkill3d profile pic Alumni

I love this sub so much. Preferably with the UV INK. Endless $$$$5s

kcollantes
kcollantes profile pic Alumni

$5.99!
All the weigh!

(matthijs)
(matthijs) profile pic Alumni

Awesome stuff phil, with the UV ink please.

I shot a bunny by accident, sorry about that

herky
herky profile pic Alumni

Love the UV option, great presentation too.

Mountain Gnome

Super Duper! Lovely presentation and UV inks FTW. Usually not a fan of the robot shirt, but yours is amazing 5 (and $ if printed with UV ink)

Dr_Ant

Do we get bunnies with this?

Awesome shirt.

Gigguli

Sick ! $5

walmazan
walmazan profile pic Alumni

excelllent.i want a buy it! $5

nonolarson
nonolarson profile pic Alumni

The presentation is awesome, the design is awesome, the UV ink is awesome. $5

Mikko Terva
Mikko Terva profile pic Alumni

with the uv ink please. this is great, not that I would expect anything less from you.

Mikko Terva
Mikko Terva profile pic Alumni

I think I accidentally killed one of those bunnies

danrule
danrule profile pic Alumni
1 design submitted - Score Now!

yes! and i think I've converted over to be pro UV ink

sonmi
sonmi profile pic Alumni

hahaha so many people are killing the bunnies

awesome work phil!!!

Laser Bread
Laser Bread profile pic Alumni

fantastic man, I like it much better than my lomo sub $5 & print

Gigguli

how the hell did you keep this under 250kb?

pilihp
pilihp profile pic Artist

hahaha! thanks everybody! i like the UV ink too ;)

everyone gets a free laser-eye bunny!

sonmi
sonmi profile pic Alumni

wtf

thunderpeel
thunderpeel profile pic Alumni

dammit, phil, why are you so awesome?

kennybanzai
kennybanzai profile pic Alumni

10$ Radical!

yeohgh
yeohgh profile pic Alumni

u r the HOTTESTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!! GO for the win!!!

huebucket
huebucket profile pic Alumni

awesome!!!! $5!!!

FRICKINAWESOME
FRICKINAWESOME profile pic Alumni

take me to your lomo leaderboard, cause this one is DEF up thre.

chippos
chippos profile pic Alumni

WOAAAHHH MAN! gimme, GIMME $$$$$

igo2cairo
igo2cairo profile pic Alumni

This is brilliant! 5$

TattooedBear

love love love love love love love

phive

ir0cko
ir0cko profile pic Alumni

YOU CAN HAVE MY MONEY, PHIL! $5!

funkie fresh
funkie fresh profile pic Alumni

i would like to have this, please.

yes!

Harfangoria

$5 and just wanted to eleventeenth, or whatever, the presentation. Made me LOL.

pilihp
pilihp profile pic Artist

thanks a bunch guys!!!

slaterock
slaterock profile pic Alumni

nice one phil! $5.

littlem

love
love
love
!!!!

with the UV ink!!! :D

Mr Rocks
Mr Rocks profile pic Alumni

day 3 of voting, and 91 comments. I smell vicotry here Mr Tseng.

Again, too good....

pilihp
pilihp profile pic Artist

wow! thanks for all the comments! :D

Gar0
Gar0 profile pic Alumni

Love the b&w version sans UV. I wouldn't feel jipped, losing the comp to this. 5.

molko

Awsome !

mathiole
mathiole profile pic Alumni

you win dude!

Raid71
Raid71 profile pic Alumni

Perfect $5

castle
castle profile pic Alumni

so good!

label
label profile pic Alumni

I really hope this wins!
5$

Mr Rocks
Mr Rocks profile pic Alumni

This should hgave nail at least a 3.2, AT LEAST!!

kooky love
kooky love profile pic Alumni

GREAT & PRINT!

ivejustquitsmoking
ivejustquitsmoking profile pic Alumni

ACE presentation! lol at laser bunnies!

roadkill3d
roadkill3d profile pic Alumni

where is this?

ir0cko
ir0cko profile pic Alumni

waaaaaaaaaant

aled
aled profile pic Alumni

PRINT!

pilihp
pilihp profile pic Artist

le sigh...

ISABOA
ISABOA profile pic Alumni

ROCKON!!

RoBaire

is it being printed with the UV ink?

jess4002
jess4002 profile pic Alumni

congrats!! :D

biotwist
biotwist profile pic Alumni

well worth the wait. congrats

The Dot

Congrats! It's SO awesome!

mgill52

reprint!

No account?
Join Us

Popular printed designs