Moustache 101

Design by ivanrodero

Moustache 101 by ivanrodero on Threadless
2.42 Avg Score
0% Funded
407 Votes
Results Are In!
    • 1
    • 5
  • 2.42 Avg Score
  • 407 scores

27 Comments

ivanrodero
ivanrodero profile pic Artist

Two colors on jean blue.

soloyo
soloyo profile pic Alumni

very clever!

soloyo
soloyo profile pic Alumni

NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIICe

alexmdc
alexmdc profile pic Staff

7 weeks looks like a character from starwars lol, nice stuff tho

YaaH
YaaH profile pic Alumni

◠‿◠✿

YaaH
YaaH profile pic Alumni

◠‿◠✿

L-M-N-O-P
L-M-N-O-P profile pic Alumni

I'm pretty sure if I would've won Ultimate Decider I would've picked this one. I really hope this prints.

bandy
3 designs submitted - Score now!

Cool stuff!

Tun_Tun

Haha, this is fun =)

moulin bleu
moulin bleu profile pic Alumni

according to this chart, I should be getting my stache any day now...

ivanrodero
ivanrodero profile pic Artist

Thanks to all of you for those kind words.

Alex: In Tumblr someone said that 2 Months looked like Voldemort from Harry Potter, soo it's probably the way nature has to tell us that it's really into pop culture LOL.

Jeremy: I feel honoured, your comment made my day :^)

Victor: Any day now...

coyote alert
coyote alert profile pic Alumni

Lol niiiiice work

Gums.
Gums. profile pic Alumni
2 designs submitted - Score now!

Ha ha Niiice !

andilu01

kinda creepy, but I like it ^___^

ivanrodero
ivanrodero profile pic Artist

Thanks peeps!

Winck

awesome

a.d.17
a.d.17 profile pic Alumni

hahaha nice

No account?
Join Us

Popular printed designs