Merry-Go-Round

Design by ArTrOcItY

Merry-Go-Round by ArTrOcItY on Threadless
2.15 Avg Score
0% Funded
831 Votes
Results Are In!
    • 1
    • 5
  • 2.15 Avg Score
  • 831 scores

42 Comments

Red Rafael
Red Rafael profile pic Alumni

nice..you'd never get off that ride.

Macuz

hahaha funny idea.. lol

FRICKINAWESOME
FRICKINAWESOME profile pic Alumni
1 design submitted - Score Now!

ahaha, very playful and clever, excellent faded and color style to mirror the old-timey feel of both this scene and the muted color of coffee.

Ma Bell

I wanna ride the coffee cups!

ibyes
ibyes profile pic Alumni

Nice, although all I can think about is his terribly burnt face and body;) Looks great on the shirt, nice colors.

jodabaum
jodabaum profile pic Alumni

does that ride exist!!? i want it now!!!!!!

cool design BTW!

ArTrOcItY
ArTrOcItY profile pic Artist

Thank you guys! Flock, she was a model for Marco's t-shirt Night Owl, you can find many sexy models here!

Btw, on this ride, this is a special kind of coffee, it's hot but it doesn't burn!;)

YaaH
YaaH profile pic Alumni

5

anwarrafiee
anwarrafiee profile pic Alumni
1 design submitted - Score Now!

very cool n clean! clever idea!:)

Kim Mak
Kim Mak profile pic Alumni

Your 100th design! Congrats! :D Looks very good on the shirt, nice concept.

Kim Mak
Kim Mak profile pic Alumni

$5

Boycey

I'm not a coffee drinker, but I love this! *pretends it's hot chocolate $5

EN AJUSTES

Great concept, clever way to enter the challenge. And I love those colors! $5

GRANDR
GRANDR profile pic Alumni

Great work!!!5$

EMILY LEE

nice design :)

shakartie

cool :) great colors.

sustici

love it!

ArTrOcItY
ArTrOcItY profile pic Artist

Thank you!!

BOTERIO
BOTERIO profile pic Alumni

I like this style!

Letter_Q

haha nice!

No account?
Join Us

Popular printed designs