Making Peanut Butter

Design by alexmdc

Making Peanut Butter by alexmdc on Threadless
3.16 Avg Score
0% Funded
775 Votes
Results Are In!
    • 1
    • 5
  • 3.16 Avg Score
  • 775 scores

168 Comments

alexmdc
alexmdc profile pic Artist

Ever wonder how peanut butter was made?

I wanted to make something iconic, playing with the pop culture subject and putting it into a slightly shocking-funny concept.

Mr Rocks
Mr Rocks profile pic Alumni

took me a while to realise he was on the can.

Zen Studio

hoaaa!!! holly grossss......lol

aled
aled profile pic Alumni

lol

DAMG0014

This is so well illustrated, but it's such a crappy concept.

ndstillie
ndstillie profile pic Alumni

haha

Swizzzay

lol. Makes me not like peanut butter. Sweet shirt. 5!

reags
reags profile pic Alumni

mmmm nutty goodness licks lips

mcmarcg

awesomely done, but sicks me out.

knikola

aaaahahahahahaaaaa... you need professional help... aaahahaha... 5

Eddy_cz

hilarious

angelatag

I ewwwed and aughhhed and 5'd it

makettle

who makes the jelly? and how?? haha!!

almozline
almozline profile pic Alumni

SO GOOD!

SuperRyan
SuperRyan profile pic Alumni

Is it his poop or his semen that is PB?

dschwen
dschwen profile pic Alumni

haha

Mat Pringle
Mat Pringle profile pic Alumni

Oooof - no wonder peanut butter makes me gag!

Great!

Swordsaint

This gives a whole new meaning to the term, peanut butter jelly time. Now my childhood is ruined. $5

soloyo
soloyo profile pic Alumni

LOL Don't make one about making milk, please!!!!!!

ben chen
ben chen profile pic Alumni

nice

rhythmdev9

the single bead of sweat makes this...

ir0cko
ir0cko profile pic Alumni

mm i like it chunky!

classic, alex. very classic. $5

Dewedhe

it's simple...but great!

jroldan11

Nice I'd wear this! 5

jroldan11

I just noticed the sweat on his forehead hahaha!

bogdant

nice work! 5

jeffreyg
jeffreyg profile pic Staff

hope its extra crunchy 5$$

pilihp
pilihp profile pic Alumni

gross

tjc45

ooooooooooh

i never would of got it without looking at mr. rocks comment

maybe add a toilet paper role in the background?

jelly porn :)

tjc45

and maybe the lid should still be connected to the jar like a toilet cover thing

Nikki79

HA!

bunuel

mmmm

$5

Tikimasters
Tikimasters profile pic Alumni

LOL. Sicko!

littlem

where's the tp roll? he doesn't even wipe?? grody! :p

PixelPants

You've put me off peanut satay for a while. Interesting to see what you find iconic because chances are we'll be wearing it before long.

GRANDR
GRANDR profile pic Alumni

Haha... funny...a bit strange but...haha... funny!FIVE!

HorsefaceDee
HorsefaceDee profile pic Alumni

oh man..I might never eat peanut butter again...hahaaa

J_Kiss
J_Kiss profile pic Alumni

coool

Recycledwax
Recycledwax profile pic Alumni

eew! hahaha

jess4002
jess4002 profile pic Alumni

this will print on monday, january 31, 2011. 5$

davidbelais

This is great. They all are great. I hate you.

StevenRice
StevenRice profile pic Alumni

all the peanut butter puns are taken in the comments... I have nothing to say

$5

linkhero

peanut jizz

mirisch

The peanuts face is so 5$5$5$!

otrom
otrom profile pic Alumni

poop culture. i think it's cool. and i don't like toony shirts.

ran1984

LOL! cool!

Elaine__

omg hahahah that is hilarious! Awesome design! $5!!

Ste7en
Ste7en profile pic Alumni

another great one

Bio-bot 9000
Bio-bot 9000 profile pic Alumni

i'm never eating food again.

myteemo
myteemo profile pic Alumni

Is that smooth or chunky?

Ew, see what you made me do!

murraymullet
murraymullet profile pic Alumni

Jelly Porn FTW!!!!!

$5

dacat
dacat profile pic Alumni

Ha ha, "jelly porn"...you created a new expression!

kyleidoscope

hahaha I didn't see this coming.

Only one thing the perspective on the jar is a bit wonky

dust9

very clever

candysquare

Haha this is sooo funny!

2 Headed Monster

Great illo. I think that all the funny comments have already been said. hehe

Azmarayzan

very very nice mate!

Devonaire

ewww...great one

herky
herky profile pic Alumni

ha, great character and style!

polynothing
polynothing profile pic Alumni

$5 the touch of writing "jelly" on the magazine is brilliant!

wytrab8
wytrab8 profile pic Alumni

LOL But now I've lost my appetite for peanut butter.

sidepull

Put this with the Jelly design on the same shirt using the Peanut illustration style and you have a winner!

Kim Mak
Kim Mak profile pic Alumni

Superb! $5

Al-Bryan

another print!!!!!

Al-Bryan

print!!!!!

Boycey

Funny!

zerobriant

i like it and would buy it $5

-PiDjO-

Nice work !! keep on groovin! please score mine.thank you very mucho mucho

akrapf
akrapf profile pic Alumni

hehe nice stuff!

akrapf
akrapf profile pic Alumni

hehe nice stuff!

akrapf
akrapf profile pic Alumni

hehe nice stuff!

ndikol
ndikol profile pic Alumni

hahahaha supppeeer $5

walmazan
walmazan profile pic Alumni

hahahaha!!! $5

knaylor2

Everyone poops.. haha.. I love this!

dhendy
dhendy profile pic Staff

is it bad that i want peanut butter more now?

glaze

Awesomeness! 5

Schlo

OK, no longer hungry now. $5 !

Skap 1er

haha love the jelly porn

Outlaw01

print already

sem73

Accarezzévole $5

Montro
Montro profile pic Alumni

HILARIOUS!!!!

hm087ster

Hahaha! 5$$

bkopf

oh come on...thats disgusting ... i like :D

Letter_Q

Cool man!

kcsallstar

I want to rock this one so very badly; print the 'sh!t' out of this one please...

MASH-77

Nice! Love the bead of sweat on Mr. Peanut's forehead!!

No account?
Join Us

Popular printed designs