LVOE

Design by Haragos

LVOE by Haragos on Threadless
Results Are In!
    • 1
    • 5
  • 3.28 Avg Score
  • 660 scores

87 Comments

Haragos
Haragos profile pic Artist

For Threadless LVOES Vintage… that looks wrong… Did I spell that right?

Haragos@facebook Tumblr

Society6 coming soon!

ibyes

This came out great. Love it, 5$

Theo86

$5

BeanePod

ha, great idea! wait, who are the chef's?

ellygeh

Hahaaaa love the final version!! $5 for you man!

alexmdc
alexmdc profile pic Staff
1 design submitted - Score now!

hahaha awesome work!

The Paper Crane
1 design submitted - Score now!

Love the cool vintage style, fun concept and nice presentation 5$

fathi

Great! $5

pd23

awesome

mirisch

Soooo great! 5$$$! Print!

messing

$5

Manupix

Nice!

BubuSam

Love it

T.violette

I love the idea!!! it's a very nice tee-shirt!! it's funny as well!!!!

L-M-N-O-P

All that work...maybe it'll print as a consolation to him.

Cemmi

5$

d3d

i like his little sad face

dudeowl

great!

cintrao

ahahah, 5

goliath72

5$

glad its up!

barzaly

Excellent!

dw20

great!!

nickv47

awesome!

vlad.s

Ha ha nice!

savantarde

haha! great expressiveness in the little characters. well done! 5!

dryki

I love this!

samrapp

awesome! love the drawing style!

ica306

funny and nice

ntesign

simple and nice

Travegan

Vintage supreme!!!

Raulio

Haha

rejagalu

looks real great on tees

meatpaste

haha great!

mockart

pretty great

YaaH

◠‿◠✿

sockpockets

LVOE it! It looks amazing. $5 :D

Di.Jay

Amazing!

Cnatch

Hahaha Cool :D 5$

ArtistKata

Very fun, love the style of the characters xD

cARtOoNer

great style!!! hahaha 5!

Goto75

Great one!

expo

So cool!

glory with lions

AAWE$OME!!!

The extra A is for the additional AWE$OMENE$$!

alainaclune

this is adorable! 5$!

Wylie Knowords

Lvoe to play with words as you do. I write "slowguns" 2. 5 from me.

Chaitanya Reddy

Love it .. definite vintage :).

Best.

gebe
1 design submitted - Score now!

hahahahahah awesome!

NBNPM

lol AWESOME!!!

Maziu

Haha! Love it!

No account?

Popular printed designs