Lord Of The Wings

Design by pilihp

Results Are In!
    • 1
    • 5
  • 2.02 Avg Score
  • 2335 scores

49 Comments

pilihp
pilihp profile pic Artist
1 design submitted - Score now!

One Cheerio to rule them all...

bloatbugjen

LOL this is funny.
i just wish it weren't so disturbing...
love the gandalf beard~

Kookaberry

I didn't get that it was a Cheerio until you said that. That makes it more funny.

chelly

hahaha that is great

mezo

YES! YES! HAHAHA! yes. 5$$$

Pixtoons

Isn't that Lord of the Flies?

adam antium

my preciouuussssss

Ian Leino

Absolutely INSPIRED mashup Philip, with great characters and colors, too!

Ellsswhere
3 designs submitted - Score now!

yeah prob. the most creative thing i have seen in ages, make it a print, but keep it away from that creepy little hobbit on the mock-up pic

ir0cko

love it! $5!

stingerstyler

great work man, you got style.

herky

at first glance I thought it was a cheerio (I was correct).
great characters and colors.

WanderingBert

Damn your overwhelmingly consistant brilliance!
This is Awesome!

Jazy

I like it, except the green is a bit bright for me to wear. But would probably buy it anyway! $5

hogboy

haha hilarious

iPear

if I didn't read the first comment, I would've thought that was a funyun

is awesome, even though it isn't a funyun.

Edword

good one!

emilyclyne

i thought it was a lifesaver

Zegrod

The Cheerio is a little too golden, I didn't see that it was a Cheerio until I read it, just thought of a ring.

And, FRODO LOOKS SO DAMN GAY IN IT, PLEASE, NEVER GIVE THIS T-SHIRT TO FRODO!

$5

Ste7en

great stuff, the positioning of the characters is much improved as well

Modestodg3

hehe!! Great!! Good idea and trace style! Congratulations! 5$

webcomix

OMG, I love it.
Too bad scoring's finished, but I'll scream $5! anyway.

im_fire

really really hilarious

No account?

Popular printed designs