Little Star Wars

Design by almozline

Little Star Wars by almozline on Threadless
3.43 Avg Score
0% Funded
679 Votes
Results Are In!
    • 1
    • 5
  • 3.43 Avg Score
  • 679 scores

110 Comments

almozline
almozline profile pic Artist

7 colors on navy or brown

Anything Goes
Anything Goes profile pic Alumni

Very nice illustration.

YaaH
YaaH profile pic Alumni

4$

ilya yas

this is perfect!!! :O
5$$

- Davide -
- Davide - profile pic Alumni

AHahah like it!!!!
please can you vote my 2 tee shirt?

bengineer
bengineer profile pic Alumni

haha, awesome presentation!

soloyo
soloyo profile pic Alumni

Hell yeah!
Print$5

adambenayoun

Cute idea, amazing execution and the presentation is top class

ersinerturk
ersinerturk profile pic Alumni

awesome! 5$

I think that

Print 5#. Creative idea.

danjashwarts

this is awesome!
i'll totally get that for my kid!

inbalzubalsky
inbalzubalsky profile pic Alumni

wondefully illustrated, coloured and presented!
5$ and then some!

staffell
staffell profile pic Alumni

ha, so obvious!

walmazan
walmazan profile pic Alumni

love it!

alexmdc
alexmdc profile pic Staff
3 designs submitted - Score now!

dude this is badass 5$$$$ a print!

myteemo
myteemo profile pic Alumni

Cooooool! Love it on navy. $5

oze17

hahaha..., nice work

jess4002
jess4002 profile pic Alumni

great! 5$

groovyspecs

awesome! star vader is bad ass ;)

laurastead
laurastead profile pic Alumni

haha! love it! on brown $5

Underdawg
Underdawg profile pic Alumni

Amazing

davidfromdallas
davidfromdallas profile pic Alumni

yet. another. star wars. parody.

at least it's executed really well and a bit fresh.

briancook
briancook profile pic Alumni

This is great, and your presentation is really nice as well. Will Threadless ever print enough SW shirts? Probably not.

evan3
evan3 profile pic Alumni
1 design submitted - Score Now!

def print!

mangobajito
mangobajito profile pic Alumni

Great design, simple and strong! :)

ben chen
ben chen profile pic Alumni

nice work~~!!

ganiskl

Love it on navy!

erangalp

finally, a star wars parody I'd like to wear! 5$

SuperRyan
SuperRyan profile pic Alumni

very fun!

anwarrafiee
anwarrafiee profile pic Alumni
1 design submitted - Score Now!

this is so awesome! wow wow wow! HAHA!

kooky love
kooky love profile pic Alumni

GREAT $5

Andreas Mohacsy
Andreas Mohacsy profile pic Alumni

2 crazy star wars designs in one day - George Lucas must be playing with his own light saber:)

pickupRINGO

so awesome in so many ways

Congolia Breckenridge

Really hope this gets printed, you've been snubbed way too many times

BubuSam
BubuSam profile pic Alumni

Love the brilliant concept!! LOL

DrMonkey

I want chewbacca now

kiwi-leaf

hahahaha i chortled! $5!

headlemk

Again, on the nipples? C'mon!

mitchellp
mitchellp profile pic Alumni

Damn! This is gonna sellout fast! Great Work!

almozline
almozline profile pic Artist

Thanks for the great comments guys!

FRICKINAWESOME
FRICKINAWESOME profile pic Alumni

DAMMIT, YOU BEAT ME AND MIKE FREIDRICH TO THE CHASE!!!!

hahaha, we have a very similar idea being developed, still might finish it with a disclaimer...love your luke/vader characters, super fun.

4$

Spam69

Beautifully done.

akrapf
akrapf profile pic Alumni

hehehe funny concept! $5

Tikimasters
Tikimasters profile pic Alumni

lol funny. I was actually waiting for a design like this to be made. Great execution as well

Naolito
Naolito profile pic Alumni

I really HATE star wars, but this is so great in so many levels....

Lorna Gornalle

so cute.. love it! Much better on navy than brown.

almozline
almozline profile pic Artist

Thanks for the kind words everyone!
Evan - Sorry 'bout that..

yonibloch

so very cool! love it.

ndikol
ndikol profile pic Alumni

wow $5

Al-Bryan

this is a print$$

SPYKEEE
SPYKEEE profile pic Alumni

Yeeeeeeeeeeeeesssssssssss!!!!!!!!!!!!=D

Arkzai
Arkzai profile pic Alumni

Love IT ;D

almozline
almozline profile pic Artist

Thanks a bunch for the great comments!

Resistance
Resistance profile pic Alumni

this actually works :) 5

Ryder
Ryder profile pic Alumni

i dig this

c0y0te7
c0y0te7 profile pic Alumni

simply good ^o^

danjashwarts

did i say 5$?
well...
5$!

naomi94

good luck, awesome shirt!

dschwen
dschwen profile pic Alumni

Brilliant.

$5

childmirror

Hahaha!!! Fun!! $5

celandinestern
celandinestern profile pic Alumni

aahahahahahahahahahahahaaaa!!

buko
buko profile pic Alumni

so great 5$$$

dbrv11

Cool!

iamzacky

this makes sense 5$

AndrePJM

Incredible oO
Love it =D

almozline
almozline profile pic Artist

Last moments to vote!
Thank you very very much for the great comments, and whatever the outcome is - it's been an exciting experience!

jess4002
jess4002 profile pic Alumni

please let this be your first print. please please please, threadless.

evan3
evan3 profile pic Alumni
1 design submitted - Score Now!

print

ben chen
ben chen profile pic Alumni

cool score

almozline
almozline profile pic Artist

Thanks everyone!
Matt - I'm sorry you didn't like it..

mangobajito
mangobajito profile pic Alumni

Nice score almozline, best luck! :)

micheleficeli

ouh! I missed this one: it's AWE!

akrapf
akrapf profile pic Alumni

hey buddy congrats to this hot score and hopefully first print!!!!

almozline
almozline profile pic Artist

thanks!

jess4002
jess4002 profile pic Alumni

PRINT PRINT PRINT PRINT!!!!

urbffjill

Plz print this!

jess4002
jess4002 profile pic Alumni

PRINT PRINT PRINT PRINT!!!!

jess4002
jess4002 profile pic Alumni

TALLLLLLLLLLLLLLLLL! YES!!!!!!!!!!!!!! CONGRATS, YOU! :D

joaolauro
joaolauro profile pic Alumni

congrats, almo! Well deserved! :-D

tetsoo
tetsoo profile pic Alumni

HaHa!

soloyo
soloyo profile pic Alumni

soloyo on Feb 10 '10 Hell yeah! Print$5

Hell yeah it did Congrats

dschwen
dschwen profile pic Alumni

AWESOME! Congrats!!!

almozline
almozline profile pic Artist

Yay!! thanks guys!!!

ben chen
ben chen profile pic Alumni

Congrats!!!!!!!!!!!!!!!!!

mangobajito
mangobajito profile pic Alumni

dude, finally!! congrats!

kooky love
kooky love profile pic Alumni

CONGREAT!

No account?
Join Us

Popular printed designs