Lesser known uses

Design by agrimony

Lesser known uses by agrimony on Threadless
2.85 Avg Score
0% Funded
1230 Votes
Results Are In!
    • 1
    • 5
  • 2.85 Avg Score
  • 1230 scores

87 Comments

RemainUntamed

ha ha... this is funny... I'm not sure about the Hula Hooping either :)

Zen Studio

hahaha lovely!!

eQuivalent
eQuivalent profile pic Alumni

great!

bandy

hahaha..Great! $5

L-M-N-O-P
L-M-N-O-P profile pic Alumni

This is SO great. I think the hula-hooping is my favorite. NEVER woulda thought of that.

sayahelmi
sayahelmi profile pic Alumni

clever design, hi5

Ephea

Brilliant!$5

rae41

this is funny. My fav is "licking your elbow". I don't really like the placement, but the idea is cool.

Guma

cool 5$

hawkmoon2771

ha ha, this is clever, and I love hula hooping!

almer009

nice$5

ben chen
ben chen profile pic Alumni

yes

fluffybunnygia

it's so freakin creative! :) $5

Phauxe

Clever and funny!

ivanrodero
ivanrodero profile pic Alumni

hahahaha

Huemore28

Diggin the illo man! 5

mekk1

$5 You score!

Leslee

lol

agrimony
agrimony profile pic Artist

LOL thanks. I've been thinking of doing a more grid like placement, but generally dislike those.

skindapple

jajajawesome!

agrimony
agrimony profile pic Artist

hehe thx and wtf almost 700 votes already? is this new? I used to get 400 votes in a week

Frodo_93

Great for those Portal lovers :)

PE4

Great!

DiHA

I kinda want to see a shirt with just the skydiving one, without text. It's by far the best, I think.

brainrust
brainrust profile pic Alumni

Great concept for those who'll actually get it, and quite well illustrated too. Nice one!

agrimony
agrimony profile pic Artist

@DIHA: nod, it was created as a standalone design with no text, but I wanted to expand on it

Gar0
Gar0 profile pic Alumni

the skydiving one is brilliant

soloyo
soloyo profile pic Alumni

Spoiler blog material

RamoriNicola

very nice design! amazing!

maddingo

lol $5

3.14wee

I like the all,but maybe it could be funnier if you made the upper body turned upside down. Now it looks normal on the first. :) 5!

toopersent
toopersent profile pic Alumni

5$ from me. Very awesome.

No account?
Join Us

Popular printed designs