Know your fingers

Design by rodrigobhz

Know your fingers by rodrigobhz on Threadless
Results Are In!
    • 1
    • 5
  • 3.41 Avg Score
  • 581 scores

108 Comments

rodrigobhz
rodrigobhz profile pic Artist

Pinky (You can make pinky swears or help your boss to dominate the world!) Ring (You can always give someone a ring with this finger) Birdie (It's rude to flip the birdie!) Pointer (Oh, the library is on this way) Thumb (Thumb up!)

Looks good on cream, natural and white and the text is optional!

reags

sweet bro!

skitchman

clevah!!!5

supakid

jaaaaaa!!!!!!

FRICKINAWESOME
2 designs submitted - Score now!

Damn dude, this is too good! You even managed an expertly crafted pop culture reference in there, one that has barely been mined. Please Threadless, print this without the text, the pictures and parallels are so damned good the words appear in your head regardless.

5$

joelan19

Haha, I see pinky, but where's Brain? Oh, he's up there just wearing the shirt. :D

Looks great, Rodrigo!

Shegan

Really neat!

Please score mine if you have a moment. =)

http://www.threadless.com/submission/313442/Growth_from_the_heart

Shegan

Really neat!

Please score mine if you have a moment. =)

http://www.threadless.com/submission/313442/Growth_from_the_heart

ir0cko

great

OMC

super cool 5$

YaaH

(●̮̮̃•̃) (●̮̮̃•̃) /█\ ♥/█\

rodrigobhz
rodrigobhz profile pic Artist

Wow! This one went up so fast!

Thanks for the earlier comments, dudes! :)))

soloyo-collabs

This will print, hopefully without the text ! 5$

mangobajito

rodrigo, you are my new idol! 5$ (no text)

Tikimasters

This guy right here. Another brilliant design! You're a machine.

almozline

awesomeness!

evan3

YES! love pinky def 5

walmazan

hahaha!!

Print!!!

$5

dschwen

Haha, awesome!

Goto75

Great! :)

jaypaulo

Hahaa. Super idea. Perfect execution!!

5$

Letter_Q

LOL awesome!

kimkong1014

cool... check my design too http://www.threadless.com/submission/313134/Medium_to_hell

alexmdc
alexmdc profile pic Staff
1 design submitted - Score now!

brilliant 5$$$

Boycey

Cool!

CazKing

awesome! I have to give this a $5!

nicebleed

nice one! 5$

ndikol

hahaha nice $5

golfis

Great!

neilss1

Hahah very clever :D

Klein Design

cute! if you have a moment could you give me some feedback on my design http://www.threadless.com/critique/62310/Gecko

Mr-R

Sweet!

staffell

No index?

blue sparrow

Nicely done, or should i say "nicely thumb".... no I certainly should not!

macn

hahahhaa nice,

rodrigobhz
rodrigobhz profile pic Artist

Thanks!

ftsato

awesome! 5$

Bisparulz

very nice. 5$

Spam69

clever and nicely done.

Mr Vela

EHEHHEHEHE LOVE IT ..I PREFER WITHOUT TEXT 5$

jess4002

this will print on monday, march 28, 2011. 5$

Naolito

hahaha always great!!!

rodrigobhz
rodrigobhz profile pic Artist

jess4002 on Dec 13 '10 this will print on monday, march 28, 2011. 5$

hahaha, I hope so, Jess ;)

Thanks, lovely people!

raymex

haha, voted

rodrigobhz
rodrigobhz profile pic Artist

Ok, no text! :)

Thank you!

Plu Shu

:)

JuanMolinet

with text please! amazing

TheLizzieFox

Better without the text, I say!

GRANDR

Clever work!!

rodrigobhz
rodrigobhz profile pic Artist

Thanks, guys :))))))

reags

PRINT!

:)

Musarter

Great idea and executed so well. Possible print.

nikolina100

hahaha, love this!

glaze

Creative and cool.

rodrigobhz
rodrigobhz profile pic Artist

Wow! Great score!!!! :) Thank you so much!!!

reags

damn monster score :o

No account?

Popular printed designs