Keep Trickin'

Design by v.calahan

Keep Trickin' by v.calahan on Threadless
Results Are In!
    • 1
    • 5
  • 2.70 Avg Score
  • 560 scores

76 Comments

v.calahan
v.calahan profile pic Artist

Remember the days of skatin' and ringer shirts? Tried to capture that with this design. The ringer is optional but it was SO vintage that I couldn't help using it for mock-ups! And thx a bunch to all those who helped with this in the forums! Cheers!

Theo86

sweet $5

pd23

GREAT DESIGN !

pool legends will love this!!!!!!!

samalope

awesome !!

goliath72

awesome buddy

5$

opippi

This is soooo RAD $5

Raulio

Awesome work!

ThirstyFly

Awesome nostalgic look! $5

messing

$5

Maziu

Cool design dude!

Manupix

Badass! =)

MEKAZOO

amazing illu!

bokien

great $5

BeanePod

all around excellent!!

TenTimesKarma

so damn cool! PRINT!!!! $5

FRICKINAWESOME

Soooooooooooooooooooo vintage man. My computer smells like old bowling shoes in the best way possible now.

Awesome style and concept here, love the radical perspective.

dEMOnyo

haha cool! $5

Adam Lawless

..........................................................KICKASS 5!

addu

so good $5

The Paper Crane
1 design submitted - Score now!

A really great sub for the comp 5$ I particularly like it on a green T :P

dudeowl

so cool!

fathi

Ye$$5

BubuSam

Awe$ome man

v.calahan
v.calahan profile pic Artist

Thx everyone! More love! More love! :)

goliath72

pretty good comments for the first day which is well desreving!

mirisch

Amazing colour palette too!

expo

So cool , love the blue heather one!

barzaly

Awesome.

Pigboom

super awesome!

Cumix47

awesome! $5

DRO72

RAD

DCASTELLO

Great job. Good luck :)

coxer

Big, phat 5

Cnatch

Old school! 5$

anivini

GREAT !

YaaH

◠‿◠✿

Loek Vugs

Very vintage, It looks great!

Musarter
1 design submitted - Score now!

So good. Turned out great.

No account?

Popular printed designs