How sausages are made

Design by randyotter3000

How sausages are made by randyotter3000 on Threadless
2.93 Avg Score
0% Funded
563 Votes
Results Are In!
    • 1
    • 5
  • 2.93 Avg Score
  • 563 scores

78 Comments

ndikol
ndikol profile pic Alumni

hahahaha!

jeffreyg
jeffreyg profile pic Staff

ahahah hilarious 5$

alexmdc
alexmdc profile pic Staff
3 designs submitted - Score now!

wholy shit hahahaha you're on fire dude 5$

FRICKINAWESOME
FRICKINAWESOME profile pic Alumni

So violent, and so cute at the same time. Hoe you do zat? I wish the fact they were sausages was a little more obvious by maybe putting them on a plate or linked together, but I'd hope people would have the applied knowledge to put two and two together. Awesome!

evan3
evan3 profile pic Alumni
1 design submitted - Score Now!

I really like this

evan3
evan3 profile pic Alumni
1 design submitted - Score Now!

maybe with text?

ben chen
ben chen profile pic Alumni

hahaha funny

L-M-N-O-P
L-M-N-O-P profile pic Alumni

Heh. Nice.

EN AJUSTES

hey pig yeah you hey pig piggy pig pig pig

randyotter3000
randyotter3000 profile pic Artist

evan3 on Dec 17 '10 maybe with text?

Look at the tee shirts evan

Bramish
Bramish profile pic Alumni

This is brilliant but I think evan3 has a point - it's not dead clear that sausages are being made so I'd include text or make that more apparent.

randyotter3000
randyotter3000 profile pic Artist

I misread what he said I thought he said lose the text haha

sausage_moe

bwahaha. brilliant.

OMC

LOL, Love it! 5$

squintygirl

I like how happy everyone is with this arrangement. I love it.

jillustration
jillustration profile pic Alumni

ahahaha, so much more pleasant than how they are actually made!

soloyo
soloyo profile pic Alumni

Crazy HUMOR $$$$

jerbing33
jerbing33 profile pic Alumni

haha i love this!

Skap 1er

haha nice one

ir0cko
ir0cko profile pic Alumni

Lololol $5

fuloprichard
fuloprichard profile pic Alumni

AAAAHHHHHHHHHHHH YEE$$$$$$$$$$!!! it must be a print!!

Japanties

This is how my butcher does it. And the best part is they eventually grow back.

rodrigobhz
rodrigobhz profile pic Alumni

hahaha clever idea + cute execution = PRINT!

joelan19

Brilliant!

ckingg_1

hahhaa love it, 5$

Mr-R
Mr-R profile pic Alumni

HAHAHAHAHA

Tikimasters
Tikimasters profile pic Alumni

Haha this is awesome dude

skitchman

hahaha...awesome

bogdant

very nice!

B 7
B 7 profile pic Alumni

ahahahaha you crack me up every time you crazy bastard 5

Duver

Haha, ewwwwww...I love it!!!!!

and if you can spare a second to check out my goofy dinosaur:

Know Your Limits

gnoks
gnoks profile pic Alumni

Hahaha !! cooool

YaaH
YaaH profile pic Alumni

(●̮̮̃•̃) (●̮̮̃•̃) /█\ ♥/█\

gojirra
gojirra profile pic Alumni

lol expertly done! $5

Boycey

ewww creepy not a nice image for me, but still rendered nicely

3

ma kettle

hahaha!! always wondered why the piggy nose was that shape!!

bcrider

Bahahahahaha!

$5

Musarter
Musarter profile pic Alumni

Greatness. Disturbing and cute. It is awesome on the pink.

Mr.Wayne
Mr.Wayne profile pic Alumni

I like it, sir! 5$

Bisparulz
Bisparulz profile pic Alumni

genius! print! 5$

mezo
mezo profile pic Alumni

YES. This is a YES.

Bio-bot 9000
Bio-bot 9000 profile pic Alumni

This is one of the few cases I think the text is an essential part of the design.

S-3
S-3 profile pic Alumni

ha ha ha

kooky love
kooky love profile pic Alumni

HAHAHAHA

GREAT $5

alvarejo
alvarejo profile pic Alumni

jajajajjajaja $

Shinryuu

hahaha nice@o@ funny

Mosquito88

oh yes! super cute!

tomyfat

hahaha funny

macn

hahahha LOL, awesome

No account?
Join Us

Popular printed designs