Hi Hamburger!

Design by BuenoTheBear

Hi Hamburger! by BuenoTheBear on Threadless
2.52 Avg Score
0% Funded
906 Votes
Results Are In!
    • 1
    • 5
  • 2.52 Avg Score
  • 906 scores

51 Comments

reags
reags profile pic Alumni

lol

Morkki
Morkki profile pic Alumni

realol, and 5$ for that

YaaH
YaaH profile pic Alumni

4

jaypaulo
jaypaulo profile pic Alumni

Hahah!

SirMitchell
SirMitchell profile pic Alumni

I'll 5 that shit hard!

JoeList

Very nice, who doesn't love burgers.

ChChChChie

So ready for this to be a shirt, you don't even know. I love how this was a drunken design. Props.

pia.tra
pia.tra profile pic Alumni

nice. 4

dschwen
dschwen profile pic Alumni

Awwww yeah! $5

ir0cko
ir0cko profile pic Alumni

$5

mrmots

i woudl definitely wear this hahahah $5

yuppiemouth

This is the shhhhhit!

jublin
jublin profile pic Alumni

hehe. I bet he's talking to the vegetarians. Take that vegetarians!

alexmdc
alexmdc profile pic Staff

haha rad!

andyg
andyg profile pic Alumni

Excellent!

FRICKINAWESOME
FRICKINAWESOME profile pic Alumni
1 design submitted - Score Now!

Dunno, I'm no fan of bananaphone but i think he did it better.

ladrones
ladrones profile pic Alumni

this is perfect- and thank you for adventure time- if you really are therealpendeltonward

a very sincere 5$ and buy

westond
westond profile pic Alumni

$5

kayceislost

I hate that I knew what woo woo's are.

christinagap

haha! 5 for the story!

StarFil

Nice

Jake Friedman

cute enough. You being you will raise your score.

parallelish
parallelish profile pic Alumni

no i dont think you can edit your presentation at this point 8( the new mock up looks good tho.

and @ Jake Friedman, him being him probably wont raise his score since the majority of voters dont know who he is.

polarizeme

Man, you have no idea how happy it makes me that you submitted something to us.

Also, I can't stop laughing at this; good job =]

lenoreDgirl

i want to buy this shirt now!!!!!

No account?
Join Us

Popular printed designs