Hey it's me, Lisa!

Design by jeffreyg

Hey it's me, Lisa! by jeffreyg on Threadless
1.80 Avg Score
0% Funded
744 Votes
Results Are In!
    • 1
    • 5
  • 1.80 Avg Score
  • 744 scores

104 Comments

Maltzmania
Maltzmania profile pic Alumni

ahhaha my kind of design

sonmi
sonmi profile pic Alumni

nyce

jess4002
jess4002 profile pic Alumni

hehehe!

B 7
B 7 profile pic Alumni

hahaha this rules

HorsefaceDee
HorsefaceDee profile pic Alumni

wow this is hilarious!

Omair

"Bart here"

EricDiaz

bahaha, win!

Krimson
Krimson profile pic Alumni

500,000$

westicles

Incredible.

SuperRyan
SuperRyan profile pic Alumni

I love you

ndikol
ndikol profile pic Alumni

hahahahha hi lisa :D

jayrawz
jayrawz profile pic Alumni

LOL.. wtf jeff!?.. put the weed down and step away from the bong

YtFeLMi

Haha.. because my name is Melissa, people might read this wrong. I find that hilarious. :]

professorE

There is no reason for this not to exist as a shirt. Print immediately! $5

Ryder
Ryder profile pic Alumni

ok this is the winner....i'm not even going to bother sub'ing anything else...hahaha
5$

chelly

tora simpson

Bio-bot 9000
Bio-bot 9000 profile pic Alumni

haha, so weird.

Chipmnk

Buahahahahahahahahaha, oh shit. This is too awesome.

outline
outline profile pic Alumni

Oh. My. Goodness.

........

swimmom

Hi! my name is $5

littlem

hot

ir0cko
ir0cko profile pic Alumni

lol!

a-man_1

I don't understand the joke in this one, can someone help me out?

Andreas Mohacsy
Andreas Mohacsy profile pic Alumni

haha randomtastic + best design explanation ever

dschwen
dschwen profile pic Alumni

HA!

alexmdc
alexmdc profile pic Alumni

randyotter3000 on Oct 10 '09 this is kinda lame

inserts haters gonna hate gif

bcrider

You're obviously ripping off Steve's likeness. LAME.

$5

Ryder
Ryder profile pic Alumni

i like this shirt as much as haya loves westicles last shirt....ok maybe not that insanely...but i still like it

jess4002
jess4002 profile pic Alumni

BOO-URNS at that score.

thedeetzes
thedeetzes profile pic Alumni

so random lol

No account?
Join Us

Popular printed designs