Gravi-tee

Design by jess4002

Gravi-tee by jess4002 on Threadless
2.62 Avg Score
0% Funded
709 Votes
Results Are In!
    • 1
    • 5
  • 2.62 Avg Score
  • 709 scores

93 Comments

jess4002
jess4002 profile pic Artist

A checkered t-shirt feeling the effects of gravity.

rhythmdev9

omg jessshirt yes yes yes $5... i perfer the black shirt but would buy either

Chipmnk

Whoa, this is messing with my head.

Chipmnk

Yeah, I kind of like the black shirt more.

Stile

Totally something I'd wear!

linkhero

go jess goooooo

Montro
Montro profile pic Alumni

Very wearable and awesome. $5

dschwen
dschwen profile pic Alumni

YES! $5

pilihp
pilihp profile pic Alumni

yay Jess!

littlem

holy shartz! that looks so awesome on the girly tank!

speedyjvw
speedyjvw profile pic Alumni

J-E-S-S!

Devonaire

love it on black

jeffreyg
jeffreyg profile pic Staff

great!

(ghost)

Tikimasters
Tikimasters profile pic Alumni

I would totally wear this!

eQuivalent
eQuivalent profile pic Alumni

yeesss $

andyg
andyg profile pic Alumni

Excellent!

ISABOA
ISABOA profile pic Alumni

woohoo jess!!

Intarzista

Like, wear....5$! :)

phraze
phraze profile pic Alumni

Nice, slick design!

almozline
almozline profile pic Alumni

Oh yeah! Simple and great! looks awesome on the girl-model! is this for tanks&boats??

Chilacayote

Simple & so cool!

shainakay

very cool!

Stoma

Black and gray color scheme wins big!

Santo76
Santo76 profile pic Alumni

Simple and totally effective... the kind of stuff that deserves to be on a tee... very "select" btw...

Santo76
Santo76 profile pic Alumni

$5 of course

squintygirl

Looks great on the tank.

scibeck

black!

soloyo
soloyo profile pic Alumni

YE$ JE$$

glaze

Sweet.

ndstillie
ndstillie profile pic Alumni

$5 AWESOME!

dacat
dacat profile pic Alumni

Great idea, I like the grey squares on black best!

herky
herky profile pic Alumni

awesome, love the black and gray combo! $5

GRANDR
GRANDR profile pic Alumni

Cool...i like it!

outline
outline profile pic Alumni

hey this is cool jess

jess4002
jess4002 profile pic Artist

Thank you all for the votes and comments! You guys rock!

skindapple

that girls tank top is hot! you should resub this for the simple challenge, imo, hahaha!

No account?
Join Us

Popular printed designs