Fuming Mad

Design by alanis

Fuming Mad by alanis on Threadless
2.68 Avg Score
0% Funded
650 Votes
Results Are In!
    • 1
    • 5
  • 2.68 Avg Score
  • 650 scores

49 Comments

alanis
alanis profile pic Artist

You wouldn't like him when he's angry.

alexmdc
alexmdc profile pic Staff
1 design submitted - Score Now!

this one is awesome 5$$$$$$$$$$$

FRICKINAWESOME
FRICKINAWESOME profile pic Alumni

hahaha, I really like these new simple conceptual character pieces you are churning out! Great plume of smokestack.

ben chen
ben chen profile pic Alumni

nice

jeupereira

amazing!congrats

celandinestern
celandinestern profile pic Alumni

hahahahhaa he is soooo cool!!! :D love his face!!!

brentendo

haha great

bengineer
bengineer profile pic Alumni

awesome! $5

Tikimasters
Tikimasters profile pic Alumni

Nice character! I would'nt want him to be mad at me, yikes!

YaaH
YaaH profile pic Alumni

lol I like this one ;D

rodrigobhz
rodrigobhz profile pic Alumni
2 designs submitted - Score now!

Great character and style. Easy 5

soloyo
soloyo profile pic Alumni

Niiiiiiiiiiiiiiiiiice

dschwen
dschwen profile pic Alumni

HAHA, awesome!!
$5

TangYauHoong
TangYauHoong profile pic Alumni

hehe great one!

peachmango
peachmango profile pic Alumni

something i would wear esp if im "fuming mad" @ someone! Good illo!

Santo76
Santo76 profile pic Alumni

Hahahah! this is totally awesome!
Hilarious and well done!

pickupRINGO

5$ all the way!!!

Pakpandir
Pakpandir profile pic Alumni

love it!

ndikol
ndikol profile pic Alumni
3 designs submitted - Score now!

awesome!

EFEX

very funny!! jeje

tolagunestro
tolagunestro profile pic Alumni

awesomeness!
5$

B 7
B 7 profile pic Alumni

hahaha nice chararcter

B 7
B 7 profile pic Alumni

character*

ntopp

Ha ha. This one's a lot of fun.

Un1Ted

OMG~~~~
I love his expression~~~~
and the dynamic of the smoke is great!!!

CazKing
CazKing profile pic Alumni

nice!

alanis
alanis profile pic Artist

thanks a lot for the votes and comments!!!

Hildy 42

sooo good!!

No account?
Join Us

Popular printed designs