Frog Food

Design by ben chen

Frog Food by ben chen on Threadless
3.67 Avg Score
0% Funded
405 Votes
Results Are In!
    • 1
    • 5
  • 3.67 Avg Score
  • 405 scores

88 Comments

ben chen
ben chen profile pic Artist

8 colors on Fatigue

pd23

awe$ome

ivanrodero

Great as usual.

skindapple

epic moment of death and hunger, love it!

skindapple

@ben chen: do you have any process blogs? i would love to see your process sometime...

a wild thing
a wild thing profile pic Alumni

oh no!!! but awesome

goliath72
goliath72 profile pic Alumni

love it!

Noretta

Amazing! :D

3rick05
3rick05 profile pic Alumni

yessir!

ibyes
ibyes profile pic Alumni
1 design submitted - Score Now!

Awesome again, 5$!

messing

Great work!

palitosci
palitosci profile pic Alumni

awesomeee!! 5$$

fathi
fathi profile pic Alumni

Great! $5

bandy

So good! $5

xiaobaosg
xiaobaosg profile pic Alumni

haaaa! This is good!

gebe
gebe profile pic Alumni
1 design submitted - Score Now!

AHAHAHAH SHUT UP, STUPID CONSCIOUSNESS!

dudeowl
dudeowl profile pic Alumni

awesome illo as always!

expo
expo profile pic Alumni

lol 5$

804jason
804jason profile pic Alumni

Fantastic

bscott01

haha this is awesome $5

glaze

High 5!

Manupix

Yum! =)

opippi
opippi profile pic Alumni
2 designs submitted - Score now!

P E R F E C T PRINT NOWWWW...$5

speakerine
speakerine profile pic Alumni

PRINT BEN CHEN GENIUS !!

Calvin Wu
Calvin Wu profile pic Alumni

great!

queenmob
queenmob profile pic Alumni

Har har!!!

alexmdc
alexmdc profile pic Staff

LMAO!

FRICKINAWESOME
FRICKINAWESOME profile pic Alumni
2 designs submitted - Score now!

haha, you've done this concept before (with the owl and mickey mouse), but as always, the perfect execution.

L-M-N-O-P
L-M-N-O-P profile pic Alumni

^ I agree.

Joe Conde
Joe Conde profile pic Alumni

instant classic for sure! 5$

Stereomode
Stereomode profile pic Alumni

GREAT $5

anwarrafiee
anwarrafiee profile pic Alumni

so cool!!!!!!5

ben chen
ben chen profile pic Artist

Thanks everyone :)

to skindapple no process blogs...sorry :p

muneflauer

Bummer there $5

BubuSam
BubuSam profile pic Alumni

So good!

dzeri29
dzeri29 profile pic Alumni

$5

camilaplate

your ideas make me smile!5$

rit10

hey! looks nice!

soloyo
soloyo profile pic Alumni

Spoiler blog material

martasan

hahahahahaha poor :)

Wirdou
Wirdou profile pic Alumni

brilliant!!! hahaha

Tony Centeno
Tony Centeno profile pic Alumni

another top work! $$

ben chen
ben chen profile pic Artist

thanks so much all

skindapple

@ben chen: it's all good, but if you ever decide to make a process blog i'm pretty sure everyone would enjoy it... :)

temyongsky
temyongsky profile pic Alumni

LOVE those colors! $5

igo2cairo
igo2cairo profile pic Alumni

Wonderful work!

xraysucks
xraysucks profile pic Alumni

OMG! :D

bykai
bykai profile pic Alumni

GREAT!!!

x-raycat

PURE AWESOME!

victorsbeard

ahah this is excellent! the idea and the colours... weel done!

YaaH
YaaH profile pic Alumni

◠‿◠✿

lifedriver
lifedriver profile pic Alumni

hahaha $5

Tanis10

Love It! 5

gutsandglory
gutsandglory profile pic Alumni

lol! awesome and fun as always

Musarter
Musarter profile pic Alumni
1 design submitted - Score Now!

So good. Amazing illustration as usual too.

ben chen
ben chen profile pic Artist

thank you guys

otacoiza

Genius! Print!

nikoby
nikoby profile pic Alumni

Awesome, I just wished upon a star, and my wish came true. 5$ :D

Gen23

Muy buen trabajo!!!

ben chen
ben chen profile pic Artist

thanks

Taldeano

PRINT! $5 :D

No account?

Popular printed designs