Forrest Gumbi

Design by Ryder

Forrest Gumbi by Ryder on Threadless
2.71 Avg Score
0% Funded
893 Votes
Results Are In!
    • 1
    • 5
  • 2.71 Avg Score
  • 893 scores

56 Comments

Ryder
Ryder profile pic Artist

Forrest Gumbi, while not intelligent, has accidentally been present at many historic moments, but his true love, Pokey, eludes him.

Theo86
Theo86 profile pic Alumni
1 design submitted - Score Now!

hehe awesome idea $5

myteemo
myteemo profile pic Alumni

teerific idea! so well done! $

Ryder
Ryder profile pic Artist

YAY it's scoring! Thanks gang!

Ryder
Ryder profile pic Artist

Wow this score started really low...

Pjpram

Love it

dzeri29
dzeri29 profile pic Alumni

$5

ndikol
ndikol profile pic Alumni

haha!

ibyes
ibyes profile pic Alumni

Great execution on this, the feather is a nice touch.

L-M-N-O-P
L-M-N-O-P profile pic Alumni

Love it.

boostr29
boostr29 profile pic Alumni

nice! :)

ClariceC
ClariceC profile pic Alumni

soooooooooooooooooooo great (for the record, that's 20 o's)

ClariceC
ClariceC profile pic Alumni

... which equals 5$$$$$

Mr Vela

great! 5$

coyote alert
coyote alert profile pic Alumni

niiiiiice dude!! 5$

vinnylo

so fun! the feather FTW!

YaaH
YaaH profile pic Alumni

◠‿◠✿

Ryder
Ryder profile pic Artist

Thanks gang!

Ryder
Ryder profile pic Artist

6 days left!

soloyo
soloyo profile pic Alumni

$uper!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wylie Knowords

I I love juxtaposing images and words Great job.

lindsey.design
lindsey.design profile pic Alumni

LOL this is amazing. SOOOOOO amazing.

megali

this is just perfect!

FRICKINAWESOME
FRICKINAWESOME profile pic Alumni

So well constructed, I just don't get the joke besides the name similarity? I guess Gumbi is pretty dang slow for a full grown piece o clay that hangs with a an even dumber best friend horsey :)

ghury13

GREAT! ^_^

bcrider

Totally love this!

$5

dschwen
dschwen profile pic Alumni

Nice work man!

Ryder
Ryder profile pic Artist

Thanks guys!

Onyxstarr

I love it! :D

GRANDR
GRANDR profile pic Alumni

Haha...awesome!!

Haragos
Haragos profile pic Alumni

Nice

MajorM

love the movie, love the tee

herky
herky profile pic Alumni

awesome!

Ryder
Ryder profile pic Artist

hey not a bad score... still printable.

Ryder
Ryder profile pic Artist

gah.... i can't believe i misspelled Gumby... hahahaha

No account?
Join Us

Popular printed designs