Füchse und Schwänze

Design by BurritoGoblin

Füchse und Schwänze by BurritoGoblin on Threadless
2.03 Avg Score
0% Funded
745 Votes
Results Are In!
    • 1
    • 5
  • 2.03 Avg Score
  • 745 scores

72 Comments

BurritoGoblin
BurritoGoblin profile pic Artist

A little older, a little wiser, and in a lusher wooded area than ever before. Trappers of the north enjoying the hunt, the crisp air, and a little action on their pipes. Give'em a chance, won't you?

Reworked Richards for a new decade. Put them on your body.

alexmdc
alexmdc profile pic Staff

buahaha 5$

Morkki
Morkki profile pic Alumni
1 design submitted - Score Now!

That's a damn fine pair of Richards

tjc45

HAHAHAHA!

jeffreyg
jeffreyg profile pic Staff

please please please print this Threadless 5$$$ i beg youuu

OlliRudi
OlliRudi profile pic Alumni

this is beautiful

andyg
andyg profile pic Alumni

Your style is really great!

laurastead
laurastead profile pic Alumni

the rugs match the drapes i see

myteemo
myteemo profile pic Alumni

Awesome!

badbasilisk
badbasilisk profile pic Alumni
2 designs submitted - Score now!

foxes and dick's - nice bro!!!

mirisch

I love your style! From where do you know the german words? Thats cool, because I'm german! 5$

YaaH
YaaH profile pic Alumni

dschwen
dschwen profile pic Alumni

Awesome!

HoppyJoe

OMG $5

ir0cko
ir0cko profile pic Alumni

i would be the happiest boy if threadless printed this. i love your style so much! $5

B 7
B 7 profile pic Alumni

yes please$5

mezo
mezo profile pic Alumni

FUCK YES. 5$

Chipmnk

Yeah baby!

olie!
olie! profile pic Alumni

printmitchloidolt5$$

a__

Great drawing!

FRICKINAWESOME
FRICKINAWESOME profile pic Alumni
1 design submitted - Score Now!

hahaha, even better the second time around. So much attention up front of the design that I didn't even notice last time how much I love your tree leaves looking so vaginal.

garciagirl

WONDERFUL characters!

jeffreyg
jeffreyg profile pic Staff

PRINTTTTTTTTTTTT $$$$$$

palitosci
palitosci profile pic Alumni

COOL

BurritoGoblin
BurritoGoblin profile pic Artist

@mirisch - I thought the German title would give it a more robust feeling :) In my head they are German.

I'm glad the Richards are being treated so well the second time around. They'll be happy for the chance to live in your wardrobes.

Anything Goes
Anything Goes profile pic Alumni

Love the style, great illo

soloyo
soloyo profile pic Alumni

Must be cold in the forest :-0

Braniel

HA!!!

Montro
Montro profile pic Alumni

Pretty awesome peens!

markkula

hahaa! excellent!

SuperRyan
SuperRyan profile pic Alumni

I love you

WEAREYAWN

hahaha fun stuff!

Orbanya
Orbanya profile pic Alumni

Oh I WILL own this! 5$

Bramish
Bramish profile pic Alumni

fuchs yeah!

jeffreyg
jeffreyg profile pic Staff

PRINTTTTTTTTTT!!

d3d
d3d profile pic Alumni

excellent. i envy their lifestyle.

BurritoGoblin
BurritoGoblin profile pic Artist

thanks guys! 1 more day!

queenmob
queenmob profile pic Alumni
1 design submitted - Score Now!

BAHAHAHAHAHAAAA!!!!!! fun! joy! ding dongs! 5$

queenmob
queenmob profile pic Alumni
1 design submitted - Score Now!

man I just looked at your webpage. great stuff great stuff!

BurritoGoblin
BurritoGoblin profile pic Artist

ahhh final half hour!!

ir0cko
ir0cko profile pic Alumni

ROBBED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jean_warhol
jean_warhol profile pic Alumni

deserved better :(

No account?
Join Us

Popular printed designs