Famous Fight

Design by alexmdc

149 Comments

ben chen
ben chen profile pic Alumni

so good!!!!

Graja
Graja profile pic Alumni

Brilliant!!!!! 5€

TeoZ
TeoZ profile pic Alumni

Yes! 5$

KDLIG
KDLIG profile pic Alumni

haha! nice! =D

Haragos
Haragos profile pic Alumni

My money is on Popeye. That guy is a beast with spinach!

dampa
dampa profile pic Alumni

great!

cartooner
cartooner profile pic Alumni

amazing idea

robic
robic profile pic Alumni

PRINT PLEASE! :P

skindapple

great details!

MEKAZOO

oh beyond awesome!

Dadel-dom

Its just so much awesomeness rolled into one!5$!

ArmoredFowl

Damn. Do you have to win everyitme.lol. $5

L-M-N-O-P
L-M-N-O-P profile pic Alumni

Great stuff as always, sir.

soloyo
soloyo profile pic Alumni

You got yourself another print !

visualmushroom

NICEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! , $5 Great design alex

Pjpram

I LOVE IT! PRINT

cooljohnny
cooljohnny profile pic Alumni

goood one!! :)

dschwen
dschwen profile pic Alumni

WINNING

PRINT

$5

KiMkEr
KiMkEr profile pic Alumni

fantastic

sboterod

This is so creative. Amazing work, 5!

boostr29
boostr29 profile pic Alumni

print! $5

davidfromdallas
davidfromdallas profile pic Alumni

yeah. this is pretty damn good.

the110
the110 profile pic Alumni

Teefury printed the exact same design and concept a while back but still awesome!!

EN AJUSTES

I've been wanting to do/see something like this. Btw, how do you call this fight cloud? Excellent work, once again.

hoy toy toy

looks more like a big piece of gum than a cloud.

gazbar

haha, pretty funny, nice idea

mr.tooot

superB

eQuivalent
eQuivalent profile pic Alumni

hahahaa..classic

Di.Jay

Awesome!!! 5$

tcolling84

wow, very cool! $5

Recycledwax
Recycledwax profile pic Alumni

looooove it!

jess4002
jess4002 profile pic Alumni

this will print on monday, august 22, 2011. $5

Vee66

must be a printed T!

moulin bleu
moulin bleu profile pic Alumni

this is all sorts of awesome! But...100+ comments in a day? That's why you're the best!

ir0cko
ir0cko profile pic Alumni

you're a winner again. $5

brainrust
brainrust profile pic Alumni

My vote's on the spinach-eating sailor as well! Looks like you had some real fun with this.

ClariceC
ClariceC profile pic Alumni

so great

cabestr

nice one

Bisparulz
Bisparulz profile pic Alumni

awesome. 5$

Bluehappy

great idea

EPalacios
EPalacios profile pic Alumni

If there is a can of spinach in there my money's on the sailor with the tattoo.

Manz76

Amazing work identifying small details that would be recognised in this group fight. Love it!

rreichmann

Nice and very carton!

bandy

Fabulous! Brilliant idea! $5

ran1984

Great work!!!

corey9

awesome as always. love to see this in tones of red on white.

GRANDR
GRANDR profile pic Alumni

Very cool!!5$

riyas

Haha Nice!

mirisch

In my opinion, one of your best design ever! 5$

stinlaw

hey this one super cooooooooooolllllllllll 555555$$$$$,awesome !

Nice.s.t.e.e.

is that oscar the grouch with the eyes

igo2cairo
igo2cairo profile pic Alumni

damn, aren't they giving you enough work to do at Threadless!? Awesome design dude. $5

Toolia

Absolutely brilliant!

skindapple

big congrats!

No account?
Join Us

Popular printed designs