EXFOLIATION

Design by KDLIG

2.17 Avg Score
0% Funded
910 Votes
Results Are In!
    • 1
    • 5
  • 2.17 Avg Score
  • 910 scores

74 Comments

KDLIG
KDLIG profile pic Artist

Those dealy worms will do the dirty work for you

pony23

Great work, I like the fierce worms!

Mr Rocks
Mr Rocks profile pic Alumni

holy shit!

rekreation

All the work!.. rekreation!

FRICKINAWESOME
FRICKINAWESOME profile pic Alumni

Insanely detailed, and grotesquely appealing! Not something i would wear, but one of the tip tops of the horror contest so far. It's like the tiny mouths from the Aliens films being born in a zombie!

producer

stunning. great work!

5

walmazan
walmazan profile pic Alumni

I say this before, this comp is yours! amazing illo $5

the110
the110 profile pic Alumni

Puta ang lufet!!! Winner na! This is great you should put it up on emptees and people will love this.

empiricist
empiricist profile pic Alumni

Awesome horror sub!

markay...

horrificically good illustration!!

Maltzmania
Maltzmania profile pic Alumni

you were built for this comp!

EricDiaz

haha, this is awesome!

KDLIG
KDLIG profile pic Artist

thanks guys, thanks aj, i just posted this on emptees =D

warrenlamgo

This is crazy, I love it!

andyg
andyg profile pic Alumni

Well done!

SoulfumeInc

so good!! great illustration

kaloyster
kaloyster profile pic Alumni

naks! shirt of the day to sa emptees for sure, AND loves horror winrar din!


SWAP NA NG BASS!!!!

jpweeks

awesome, completely gross

manok

yay! i'll buy this shirt

Stonedef

WOW!!! I really hope this wins cuz im totally buying

KDLIG
KDLIG profile pic Artist

thanks guys for all your awsome comments and votes, more please!!! =D

anwarrafiee
anwarrafiee profile pic Alumni

sooooooooo good...!

jimmytan
jimmytan profile pic Alumni

wow!! so cool!!!

Gar0
Gar0 profile pic Alumni

Disgustingly good. 5 winning $$$

erple

Really grotesque! Really well done!

bcrider

Totally, utterly disgusting! $5

herky
herky profile pic Alumni

outstanding! $5

KDLIG
KDLIG profile pic Artist

thanks guys, more!more! =D

phones

$5

KDLIG
KDLIG profile pic Artist

thanks guys! hehe, keep those votes and comments coming!!! =D

dacat
dacat profile pic Alumni

Yes!! $5

Chipmnk

Holy crap. Cool stuff.

KDLIG
KDLIG profile pic Artist

LOL! mana ko vote sa imu chad, nyahaha, thanks guys, 2 more days to go, keep the votes coming!!! =D

Muckl

5$ all the way!

nikolina100

soooo gross! perfect for the LOVES :D

liwintin

it's sooooo disgusting but i like it~~4$

kaloman

Creeptastic!

KDLIG
KDLIG profile pic Artist

well that's it thanks for voting, dunno why people doesn't seem to understand what horror is

producer

what?!!!!


this has been severely underscored
wtf people?!

KDLIG
KDLIG profile pic Artist

yeah! too bad, i dunno what happend =(

pony23

oh man, totally underscored!

No account?
Join Us

Popular printed designs