Close
One second...

Early Chinese Checkers

Design by renfrue

Early Chinese Checkers by renfrue on Threadless
2.41 Avg Score
0% Funded
678 Votes
Results Are In!
    • 1
    • 5
  • 2.41 Avg Score
  • 678 scores

30 Comments

renfrue
renfrue profile pic Artist
chelly

haha looge is also acceptable :)

Kim456

haha....nice drawing style

jmeaspls
jmeaspls profile pic Alumni

heh heh, cool style!

professorE

I don't remember subbing anything this good. Was I drunk..?

mgill52

FRICKINAWESOME on Jul 21 '09
this is so frigging random and hilarious.

corey9

lol - i didnt get it at first, im even slower than i thought.
very much fun stuff ren!
:)

renfrue
renfrue profile pic Artist

Thanks y'all for the comments.
The red players are fashioned after Qin's TerraCotta warriors.
The blue opponents being "checked" into the wall are of course Mongolians.

professorE

Stupid Mongorians, try to break down my shitty wall!

TGWA
TGWA profile pic Alumni

Made me laugh :)

Thorthdls

I don't think a lot of people have played - or even know about Chinese Checkers. I think it's verrrrry clevah. Congrats. Love the drawing style and color combo - Would make a great framed poster.

anwarrafiee
anwarrafiee profile pic Alumni

Haha! Cool(:,

renfrue
renfrue profile pic Artist

:-). Thx

No account?
Join Us

Popular printed designs