Carp-e Diem (Seas the day)

Design by blue sparrow

Carp-e Diem (Seas the day) by blue sparrow on Threadless
Results Are In!
    • 1
    • 5
  • 3.70 Avg Score
  • 702 scores

166 Comments

blue sparrow
blue sparrow profile pic Artist

Carpe diem ('seize the day') - "To enjoy, seize, use, make use of..."

Join blue_sparrow and reags on this punny deep sea adventure as they relive a classic still-frame in time.

Process Reel here

yetitutu

OMG this is SOOOOOOO good!!!! Print please!!!!5$ I wish I can give you more than that!!!

ISABOA

it is always cool to see one of these certain prints when it first goes up for voting..

way to go!!

mezo

That is so fucking cool! In both execution & concept.

RicoMambo
1 design submitted - Score now!

beautiful, fantastic, great, amazing, awesome, 5$, print

myteemo

So dang good! $5

maureenagnes59

I chuckled at this. It is well done. I would buy it.

maureenagnes59

I chuckled at this. It is well done. I would buy it.

knaylor2

Wow this is great! $5

Theo86
1 design submitted - Score now!

This is AMAZING. Would buy, i'd give you a 10 if I could but of course just a 5 ;)

Theo86
1 design submitted - Score now!

This is AMAZING. Would buy, i'd give you a 10 if I could but of course just a 5 ;)

ben chen
2 designs submitted - Score now!

soooooooooooooooooooooo good!!!!!!!!!!!!!!!!!!

alexmdc
alexmdc profile pic Staff
2 designs submitted - Score now!

looks like a winner 5$

opifan64

well, that's awesome! $5

reags

Thanks everyone, it was an absolute joy collaborating with Steve again!

and before we forget again, it's on a slate tee.

Ornaart

Wow! :) 5!

ibyes

Simply Amazing, 5$!!!!

Leroy_Hornblower

One of the best designs I've seen around here in awhile.

MadCobra
1 design submitted - Score now!

whooaaa!!!!5$ all the way

blue sparrow
blue sparrow profile pic Artist

Thanks everyone! Appreciate it for reals. And to Reags for his creative vision

jott

i was allready waiting for this ... just briliant ... and sure print ...5$

Gem1969

Amazing Illo!

CazKing

this deserves a $5!!! Brilliant stuff!

vinnylo

5$

Manupix

Fishy! 5$

Dinosaurs

!!! awesome :D

jodabaum

JUST GREAT!!!!!!!!!!

EN AJUSTES

What a beauty! Make way for a monster score. $5

ir0cko

wow! this is amazing.

skitchman

awesome stuff!!!!!!!!

L-M-N-O-P

Hello, future print.

Mr-R

Beautiful!

hilaryleung

Wonderful concept! Gorgeous Execution! I hope you two continue to keep making sweet sweet designs together!! Loved the process blog too!

$5

jeffreyg
jeffreyg profile pic Staff

love everything about this 5$

FRICKINAWESOME
1 design submitted - Score now!

Looks like you guys might just be singin' in the REIGN! Cause this design reigns supreme over all else this week. I'm sure you needed that explained.

Can't wait to wear this.

5$

narchos

jott on Jan 05 '11 i was allready waiting for this ... just briliant ... and sure print ...5$

coffeecandle

Combination of your skills equals amazingness once again. I don't doubt this will get printed! $6

v.calahan

I'll beeeee…fiiiiiiiishin' in the rain! Neat!

MindPhunk

beautiful. score mine http://www.threadless.com/submission/317559/Blow_Your_Troubles_Away/from,MindPhunk

ArTrOcItY
1 design submitted - Score now!

They might as well stop scoring and print it right away! Truly amazing work!!

Kim Mak

Awesome

gnoks
1 design submitted - Score now!

Awesome !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Akaka

great work guys!

Boycey

Very cool $5

ndikol

nice $5

reags

Cheers everyone for the support here and Emptees :)

[+duracell-]

haha fish hook umbrella instant classic $5

SKYLINR

love the scene and the colors, a sure print. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

celandinestern

this will print and I will wear it. I have to come by every few hours to gaze at it again in all its lovelinesss. You guys made an amazing thing, and Steven, if you held any sort of drawing classes I'd invent a teleporting machine to be able to attend them. I'm in awe. You're definitely in my top five evah T-less peeps.

Ragnampiza

AWESOMENESS! 5$!

Anything Goes

Beautiful and amazing art, great collab guys! 5$

glaze

Two thumbs way up since it's a collab. High 5!!!

Musarter
1 design submitted - Score now!

Funny idea and amazing/inspiring execution. Great collab too.

YaaH

(_/) (^_^) (___)♡

Goto75

Greatness!

bcrider

Wow wow wow. You two are a knockout combination!

$5

supakid

jajaj greatttttt!!!! 5

soloyo-collabs

This one will be a part of the Spoiler Blog really soon

5$

bsweber

WINNER

phraze

Looks fantastic, definite 5!!

GRANDR

Amazing work!!5$

blue sparrow
blue sparrow profile pic Artist

Wow! So many amazing comments! So grateful. And Lidija - I'd be honoured to give you drawing lessons via your teleporting machine ;)

darel

Um, someone please make sure this gets printed.

0Jim0

So awesome!

ndanzi

this is great!

RL76

monstrous Illo!!!!!!!! Bestee for sure!

evan3

def 5

ma kettle

to come across this design to be scored was a joy!!

The bonus of the process blog was awesome!!

Well done you two!!! 5$

westond

Incredible illo!

reags

We're stoked y'all enjoy this so thanks friends!

emodist

so coooooooool!

HorsefaceDee

wow...beautiful illustration

blue sparrow
blue sparrow profile pic Artist

Really humbled by the response to this! And big thanks to agrimony for the scrolling template (which is perfect for this design!)

Dexter Spandex

spectacularly executed. 105 comments with 5 days to go! this is going to score big!

dschwen

Beautiful work. $5

Waasys

Amazing work! bravo!

Naolito

This is one of the best designs I've ever seen. You two are amazing

willami

Hot damn! Clearly gonna print...

DavidBS

=O

Plu Shu

WHOLY SHIT CONGREAT 5$ Classic Reags and Blue Sparrow collab 5$

Vulpine

Awesome. I need a shirt for when I'm singing in the rain. 5$

Vulpine

Awesome. I need a shirt for when I'm singing in the rain. 5$

B 7

brilliant, print for sure!

murraymullet

Turned out amazing! Instant print! Already sold out and won a bestee!! $5

sausage_moe

5$ amazing piece of art, great shirt, terrific collab.

reags

Thank you all so, so much!!

reags

Woop 150 Emptees, new milestone!

ddoz87

F yes

prolifikstudio

awsome please check out mine if u get the chance

nikoby
1 design submitted - Score now!

Haha! Mathematically ridiculous! Love it! I was just thinking about singing in the rain and how much I've been wanting to watch it. 5$ 5$ 5$

blue sparrow
blue sparrow profile pic Artist

Reags and I feel like minor celebrities! Thanks for all the love!

Steven Rice

This is clearly a talented collab!

$5

esaurman

that's singing in the rain....not carpe diem...

reags

Indeed...punny isn't it? ;)

coffeecandle

lesaurman on Jan 10 '11 that's singing in the rain....not carpe diem... reags on Jan 10 '11 Indeed...punny isn't it? ;)

lol!

anyway, can't believe this hasn't gotten more love! PRINT! $5

coffeecandle

lesaurman on Jan 10 '11 that's singing in the rain....not carpe diem... reags on Jan 10 '11 Indeed...punny isn't it? ;)

lol!

anyway, can't believe this hasn't gotten more love! PRINT! $5

kako64
1 design submitted - Score now!

Sick work. It would be indecent to not print this beauty ! ^_^ ! 5$

badbasilisk

hell yesssszzzzzzzzz!!!!!

jess4002

this will print on monday, april 4, 2011. 5$

Ayala41

Awesome design!!! Reminds of "Singing in the Rain".

blue sparrow
blue sparrow profile pic Artist

Thanks so much everyone! It's the last 2 days :)

celandinestern

I predict a score somewhere in the vicinity of four :D

xtiffany

Yes. So good!

quiroz

Brilliant!

igo2cairo

Wow, totally amazing. $5

BubuSam

Beautiful!

Wilfur

Very cool illustration!!! absolutely 5!!!

mateusquandt

perfect already won ! 5

Disgruntled_Pacifist

Question though. How would fish know if it's raining in order for them to sing in it?

Amn you guys are tremendous artists!

$5

reags

Answer: 'Rain-bow'. Geddit? ;)

Thanks again all you special people! Final Day!

blue sparrow
blue sparrow profile pic Artist

Brilliant joke Reags! Last day

Stile

Yeah. This'll snatch the top score of subs so far this year! Good job, you two!

-PiDjO-

BEAUTY !! $ 50000000000000000 haha :D

nikolina100

hahaha, this is awesome!

dophoto

freaking awesome reags/blue.

Cant wait to wear it. 555

macn

yeah amazing!! 5$ cheers

dumbledoredies

so freaking awesome! 55555$$$$$!!!! do more collabs!

dumbledoredies

so freaking awesome! 55555$$$$$!!!! do more collabs!

TeoZ

amazing!!!

reags

Wow thanks so much again everyone. This is officially my personal best sub and colllab both score and comment wise! Have an Aussie beer on the house y'all!

blue sparrow
blue sparrow profile pic Artist

^ Likewise! Don't know if I'll be able to top this score. Thanks for the great support :)

alexmdc
alexmdc profile pic Staff
2 designs submitted - Score now!

congrats on the print guys! ;)

PixelPants

Amazing design and most well deserved score. This was one of the easiest 5's I've given.

Tony Centeno

Great score guys!!! sure print

celandinestern

WOOOHOOO! So well deserved, you guys :D Can't wait to wear it!!!!

blue sparrow
blue sparrow profile pic Artist

Fingers crossed :) Thanks everyone!

reags

This would mean the world to me if it prints, so here's to hoping too! :)

Vulpine

Blue Sparrow, this design was a bit prophetic, given you're in Brisbane. Nice score btw!!!

L-M-N-O-P

Congrats on the print...whoops! Am I a bit early?

The Paper Crane
1 design submitted - Score now!

Wow what a score! Congrats on your second print both of you ;) It has too!

lsajenn

Your score says it all. Your designs are fantastic. How many hours did you put into this one? Seriously, I'm amazed!

AntonVanDraco

I'm sure you got the "you got printed" by now, cheers for that!

celandinestern

this is printing, right? I'm waiting patiently :)

ladypayne

im soooo excited to get this shirt!!!!! yay!!!

jess4002

YESSS! congrats!

Dinosaurs

! awesome - so glad i'm a club member

quick-brown-fox
4 designs submitted - Score now!

Congrats & mitchloidolt on Feb 15 '11 ! awesome - so glad i'm a club member

blue sparrow
blue sparrow profile pic Artist

Reags and I thank you all!!

The Paper Crane
1 design submitted - Score now!

With a crazy score like that it had to print - so congrats to you both! Steven, that is 2 prints in the same week - way yo go!!!!!

reags

Indeed thanks everyone it means a lot!

myteemo

Congrats! So sad I'm not a club member.

RL76

Clap Clap Clap!!!!

coffeecandle

Yeah like Monica said - I wish I was a club member!

amanitium

we should do a revolution to get this. or resort to the bootleg-ed version.

reags

Bravo Threadless on the mighty fine sim. process work as this looks awesome in person!

L-M-N-O-P

I regret not signing up for the 12 month club now.

uhmealya

Singing in the rain? Hehe.

alvarejo

i had never seen this. and i'm in AWE

mangobajito

well deserved! CONGRATS FRIENDS! :)

vinnylo

?

Ferguccio

Lovely work!

No account?

Popular printed designs