Campfire

Design by ben chen

110 Comments

ibyes

This is so wrong and yet soooooo RIGHT! awesome work 5$!

Mr Rocks

disturbingly brilliant. $5

BakusPT

Great one :D

alexmdc
alexmdc profile pic Staff
1 design submitted - Score now!

so gooooood! $$$

AnthonyMoore

Haha, wow. Makes for a toasty fire.. 5.

melmike

hahah, you have an evil mind. I LOVE it!

shico2

goood!

ndough

Magically awesome

Thundercatz1

hey nice work, its hilarious!

mucro

wonderful!

SteveOramA

creepy cool! gotta do what you gotta do.

telltaleheart21

Haha nice, very dark and comical. I like the use of color.

FRICKINAWESOME

Dude, all your recent designs have been super DARK. Are you doing okay? ;)

Another disturbing awesome design!

murraymullet

Haha dude this is dark as hell. Bravo! $5

Heisenberg's Hat

My mother loves The Wizard of Oz, and I would with genuine and sadistic glee wear this shirt around her on any occasion. In short, this shirt brings me much joy. 5 stars.

temyongsky

Man you're awesome!

ronin84

awesome!

leech_

high $5!

road2richesbk

Dope design great use of a "Happily ever after" theme and twisting it into something creep great lol

bokien

amazing

UpforDraw

This is so awesome Ben, great draftsmanship

anivini

GREAT!!

L-M-N-O-P
1 design submitted - Score now!

You gotta do whatcha gotta do, I suppose. Poor Scarecrow, though.

ben chen
ben chen profile pic Artist
2 designs submitted - Score now!

thanks so much all

N000B

hahaha awesome!5$

Soulfur

ahahahahahaha sh!t yeah!

SteveDidIt

Oh that's a $5!

Monoxy

so good

handira

OMG

Ionrules

HAHAHAHAHAAHAHAAH ÉPIC!

myteemo

Lol!

Suminator

I see you have a knack for classic fairytales, and as someone above posted - this is so wrong and yet so good, so I must concur :)))))

Brilliant execution, and nothing else to say but to give a high five :)

Musarter
1 design submitted - Score now!

Darkly delightful and excellent execution.

gabras

Smells like a print!

campkatie

...oh my! :) great work

goliath72

Simple awesome!!

BubuSam

Brilliant!

jaypaulo

:D excellent

Sandalo

horror and at the same time beautiful. 5$$

bottleHeD

Hahhaha, oh man, this made me laugh so much!

DRO72

ahaha that's f-d up

Cfmenz

slightly disturbing- but really funny- very eye catching too!

krstian

ahahahahha this is hilarious, a 5

rit10

haha

osaze

hell yeah!

osaze

5

expo

Amazing!

MzMaster

Nice color 5$

Tunderous II

I feel the warmth. Very nice.

fea77

awesome

ragboll

your sick and twisted, but in the good way

Cladio

Radical!

qetza

$5!

jair.reina

kind of creepy...

mip1980
1 design submitted - Score now!

hahaha this is hilarious!!!

Robo Rat

Killer!

JOHN2

That is disturbing as hell. I approve wholeheartedly, carry on.

The Paper Crane
1 design submitted - Score now!

I am going to wake up in a cold sweat tonight - thanks! 5$

kuro_te

Another Grimm classic.

XAVE

Really cool dude!!! 5$

SPYKEEE
1 design submitted - Score now!

HAHAHAHAH!!! 5 for the win:D

SomeGuero

Awwww, poor scarecrow. But ya gots to stay warm. 5$

pasqueoz

Haha ! GE-NIAL !! :D

P0ckets

brutal!

No account?

Popular printed designs