Brickface

Design by randyotter3000

Brickface by randyotter3000 on Threadless
1.77 Avg Score
0% Funded
610 Votes
Results Are In!
    • 1
    • 5
  • 1.77 Avg Score
  • 610 scores

41 Comments

randyotter3000
randyotter3000 profile pic Artist
5 designs submitted - Score now!

I am aware of the typo please read "They" as "there"

CazKing
CazKing profile pic Alumni

hahaha thats funny!

ben chen
ben chen profile pic Alumni

love

ran1984

funny!

alexmdc
alexmdc profile pic Staff

hahahahahah

Fablucero

hahaha this is great

bengineer
bengineer profile pic Alumni

hahaha, awesome! Wouldn't wear it as a shirt though... Also there's a typo in it (Marty knew THERE was only one thing...)

anyway: great work!

reags
reags profile pic Alumni

lol

GreenRabbit

Fun. Slide 2 needs to be on the back of the shirt.

inkdummy
inkdummy profile pic Alumni

This has a slight Vasquez-y quality that I kinda dig. 4

bcrider

Way too funny!

$5

YaaH
YaaH profile pic Alumni

4

B 7
B 7 profile pic Alumni

ahhahahaa $$$$$

Musarter
Musarter profile pic Alumni

Funny stuff. I am illiterate so I got the just from the pictures.

Plu Shu

I don't like the font. I wouldn't wear it.

but HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, that was hilarious! And neat style as usual.

NGee
NGee profile pic Alumni

Amusing.

Mosquito88

haha nice one man!

Ellsswhere
Ellsswhere profile pic Alumni

that was hilarious. nice

westond
westond profile pic Alumni

That's hilarious. ahaha

Devoted_Toucan

...Did he throw the brick onto himself? :S

HorsefaceDee
HorsefaceDee profile pic Alumni

hahaaaaaaaaaaaaa

makatha

nice

FRICKINAWESOME
FRICKINAWESOME profile pic Alumni

Holy shit that was one of the most entertaining online comics I've read in a long long time. Don't know if it works on the shirt, but who cares when you've produced something this full of textual and visual hilarity.

5$

Ma Bell

bwahahahahaha

soloyo
soloyo profile pic Alumni

Don't even need to read the story to love this comic . The illustrations are superb!

RicoMambo
RicoMambo profile pic Alumni

font is 0,

but fckng great comic!!!

Top 5

5

Nerdvana

baahahaha!

opippi
opippi profile pic Alumni

lol...atomic

aled
aled profile pic Alumni

Too much text! It's more like an illustrated story (with artwork accompanying the text) than a comic. But! you nailed the comic book style with the brick hitting the face frame. It's really dynamic and violent and it made me smile. Font choice is pretty horrible though - you probably should have hand-written it like the 'BRICKFACE!'.

No account?
Join Us

Popular printed designs