Body Slam

Design by Speedy X Serious

1.71 Avg Score
0% Funded
1151 Votes
Results Are In!
    • 1
    • 5
  • 1.71 Avg Score
  • 1151 scores

44 Comments

DesignbyProxy
DesignbyProxy profile pic Alumni

Body slam, suplex, cage match, grudge match... every time I see this I keep thinking of that Hot Chip song.

ronlewis
ronlewis profile pic Alumni

This thing is the balls!

franx
franx profile pic Alumni

ooooooOOOOOoooooo digging the white color way!

steven218
steven218 profile pic Alumni

as ron said, this is the bollocks!

afrit

red and yellow!

andyg
andyg profile pic Alumni

Awesome!!!

phones

greased-up semi naked dudes never looked better in the 80's for sure! $5

lunchboxbrain
lunchboxbrain profile pic Alumni
1 design submitted - Score Now!

how can this be anything less than a high $5er?

roadkill3d
roadkill3d profile pic Alumni

white is awesome!

r.o.b.o.t.i.c.octopus
r.o.b.o.t.i.c.octopus profile pic Alumni

i really would buy and wear this proudly, and i HATE "wrasslin'" but i do love the movie READY TO RUMBLE. so go figger.

$$$$$$5

Ian Leino
Ian Leino profile pic Alumni

hahaha. awesome

mathiole
mathiole profile pic Alumni
3 designs submitted - Score now!

the green/blue one! much better!

Edword
Edword profile pic Alumni
1 design submitted - Score Now!

awesome dudes!

littlem

hahah, yeah, definitely lovin the green/blue combo best!

Mr Rocks
Mr Rocks profile pic Alumni

awesome collab. $5 each boys. Now, lets get it on!

kcollantes
kcollantes profile pic Alumni

I glove the green/blue version.
$5.99 all the weigh!

vinnylo

OMG!!! they're coming to BUFFALO!!!!!

i cant wait!

jstumpenhorst
jstumpenhorst profile pic Alumni

this design just slammed me!!!

Monkey III
Monkey III profile pic Alumni

ahhaha sweeet!

mlnewco

speedos FTW

Laser Bread
Laser Bread profile pic Alumni

Very double-dragons esque - $5

aled
aled profile pic Alumni

hahaha - tour dates on the back is a great touch!

FRICKINAWESOME
FRICKINAWESOME profile pic Alumni
2 designs submitted - Score now!

I love how this looks so legit, it should DEF come printed with some distressed action for that thrift shop 80's feel!

WHERE'S DICK FIRESTORM WHEN YOU NEED HIM TO FULLY ENDORSE THIS TEE? THIS SHIRT SHOULD BE MADE WITH THREAD DIPPED IN TESTOSTERONE!!!

4$

hogboy
hogboy profile pic Alumni

Too true... This has settled it I'm splashing out on those tiger-print budgie smugglers.

aerosolos

No way, it's so Final Fight from Capcom late 80's arcade game, and a little of Beavis and Buthead, nice.

ronlewis
ronlewis profile pic Alumni

ha , well we will not see any wrestling tour shirts ant time soon. Awesome 1.71

littlem

what the hell? i'm gonna body slam some people!

r.o.b.o.t.i.c.octopus
r.o.b.o.t.i.c.octopus profile pic Alumni

?!?!??!?!?!?!??!?!?!?!??!?!?!?!??!?!?!?!??!?!??!?!

ugh HULK SMASSSSSSSSSSSH!

Edword
Edword profile pic Alumni
1 design submitted - Score Now!

what a bullshit score!!

upso
upso profile pic Alumni

I CANNOT BELIEVE HOW LOW THIS SCORED

littlem

*SLAM!

No account?

Popular printed designs