Bear fisted fish fingers

Design by randyotter3000

Bear fisted fish fingers by randyotter3000 on Threadless
1.81 Avg Score
0% Funded
741 Votes
Results Are In!
    • 1
    • 5
  • 1.81 Avg Score
  • 741 scores

29 Comments

randyotter3000
randyotter3000 profile pic Artist
1 design submitted - Score Now!

FIGHT !




my moneys on the fish dude .............

Maltzmania
Maltzmania profile pic Alumni

funny and nice...i like it without the circles in the bground tho

mgill52

I totally dig this, but I halfway agree with Maltz

evan3
evan3 profile pic Alumni

circles or no circles?
that is the question
hmm
either way
5!

FRICKINAWESOME
FRICKINAWESOME profile pic Alumni

No circles please, unless they were more "charging up" kind of circles for the bear and fish powers. Really funny stances and expressions!

Ivantobealone
Ivantobealone profile pic Alumni

No circles and larger!

isawa

ya, not sure what the circles represent. That poor fish handed sucker hahaha

Kim456

nice characters

boysbeambitious

love the sense of action in the left dude, and the somewhat confused feeling by the other one...lol

bcrider

Bwuahahahahahaa

The fish guy's face is priceless.

nikolina100

hahahahahhahaha! holy shit thats cool!

randyotter3000
randyotter3000 profile pic Artist
1 design submitted - Score Now!

hehe thanks for all the comments guyzzz

EricDiaz

hehe, this is pretty sweet indeed!

PeculiarTiffany
PeculiarTiffany profile pic Alumni
1 design submitted - Score Now!

Bear fisted guy reminds me of Meng Huo from Dynasty Warriors. :) Love it! The expressions are spot on.

Jemae
Jemae profile pic Alumni

hahaha! :)) :)) :))

mark722
mark722 profile pic Alumni

haha good!

ndikol
ndikol profile pic Alumni
3 designs submitted - Score now!

cool :D

No account?
Join Us

Popular printed designs