Dinner Time

Design by xraysucks

Dinner Time by xraysucks on Threadless
Results Are In!
    • 1
    • 5
  • 2.97 Avg Score
  • 346 scores

55 Comments

xraysucks
xraysucks profile pic Artist

Catching fish like a boss... :)

dudeowl

very cool

samalope

hahahaha $5

triagus

$5

yoalys

great illo

GOenogo

nice illo!! $5

ndough

lol awesome nee $5

fathi

Very Nice! $5

YaaH

◠‿◠✿

soe
1 design submitted - Score now!

waawww $5

soloyo-collabs

Must be catching Carbs

Awesome

bscott01

haha love it

messing

Yes! $5

xmaggie_mayx

awesome illustration. love the detail!

FRICKINAWESOME

Such an unexpected color style here, black and white with hints of sunshine to lighten up the mood. Love every living beings expression in the scene, man it's easy to get a fresh fish platter if you know where to stand :)

bandy
1 design submitted - Score now!

hahaha..Awesome! $5

xraysucks
xraysucks profile pic Artist

@FRICKINAWESOME thanks man.. :)

haryo

haha... $5

haryo

$5

DCASTELLO

hehehehe, Bon Appetit :) Good luck !

CavemanJam

Adorable =) great work $5

DRO72

awesome drawing!

tebster

this is cool fun like mine please score 5$ http://www.threadless.com/submission/414178/Mustache_Party

Phauxe

So good, love what looks to me like and oven mitt on the bears hand, the colors are fantastic and the detail is great. Nice work here.

Winck

Great character!

ghozai

damn, it s really awesome. great color, and lighting!

owlcz

funny + nice !!

owlcz

funny + nice !!

3rick05

excellent!!!

ndikol

$5

redboink~

High $5!!!

skindapple

FRICKINAWESOME on Mar 28 '12 Such an unexpected color style here, black and white with hints of sunshine to lighten up the mood. Love every living beings expression in the scene, man it's easy to get a fresh fish platter if you know where to stand :)

could be larger on the tee imo... nice!

Manz76

Fantastic work!

No account?

Popular printed designs