Sh*t happens

Design by kinghowi1988

Sh*t happens by kinghowi1988 on Threadless
Results Are In!
    • 1
    • 5
  • 1.92 Avg Score
  • 1250 scores

39 Comments

kinghowi1988
kinghowi1988 profile pic Artist

5 colours on Jade.

I have been shat on twice by birds this year on my way to work, this gave me the inspiration to make this. Call it revenge.

ir0cko

hahahaha

ir0cko

hahahaha

kbn19

aaaweesome im so getting one of 'em

YaaH

◠‿◠✿

Pigboom

aahaaa.killer

italiux

Hahaha PAYBACK BITCHES!!!

QuietCity

REVENGE!!! XD

QuietCity

REVENGE!!! XD

kinghowi1988
kinghowi1988 profile pic Artist

are people repulsed by this? seems many don't like it

ellygeh

AHEHAHAHAHAHA HILARIOUS! I guess not many people from Threadless like poop jokes! Great work though! You got a $5 for me!

Ink One

Lol omg!!! Good sh**

addu

lmao

bemfi

hahahaha nice angle !

FRICKINAWESOME

I've seen this idea bunch of times, and this is probably the most enjoyable version of the bunch, both in terms of awesome perspective but hilarious turd repercussions.

bandy
1 design submitted - Score now!

hahaha...cool!

Mishoko

i like it! 5$

binsent

hahaha

rfcrispim

good job!!!

DannE-B

Hahahhahaha, Brill!

hirnlego

I really hated your older designs (the fishy one was okay) but I love this one so much that everything is forgiven! I hope you're gonna produce pure awesomeness from now on.

5$

hirnlego

yeah, too bad you can't say thnx for the score - some people just can't take a nice and decent joke - 1.89? oh come on

kinghowi1988
kinghowi1988 profile pic Artist

ppl don't like to thin of sh*t when they look at a shirt ^^

kinghowi1988
kinghowi1988 profile pic Artist

ppl don't like to thin of sh*t when they look at a shirt ^^

Calvin Wu

lol... you got a $5 from me

No account?

Popular printed designs