Watched.

Design by FRICKINAWESOME

Watched. by FRICKINAWESOME on Threadless
Results Are In!
    • 1
    • 5
  • 3.04 Avg Score
  • 689 scores

136 Comments

FRICKINAWESOME
FRICKINAWESOME profile pic Artist

"Patient complains of being manipulated by outside forces, sometimes having a piece of 'magic plastic' pointed in his direction, which makes multiple images flash before his eyes that patient says he has no control over when they begin or end. This condition is sometimes compounded when the patient is forced to view a picture-within-a-picture, which usually occurs when one of the images is of a baseball or basketball game.

Diagnosis of Dr. Dandingeroz and Dr. Frickinawesome: Extreme paranoia, schizophrenia, patient not realizing he's a television.

Treatment: Unplugging for a few days to clear patient's head and relax. Possible follow-up in a month after patient takes a vacation to the Travel Channel."

Hi-res looksie

Theo86

awesome collab $5

ThomJohn

Good Jorb!

brainrust

Fun idea, with a slightly spooky feel to the art that I like. Classy! Those weird humans...

Pjpram

I like it

choppre
1 design submitted - Score now!

whoa! great collab guys :D $5

ibyes

Super fun and perfectly illustrated collab, 5$!

alexmdc
alexmdc profile pic Staff
1 design submitted - Score now!

hahaha nice work!

L-M-N-O-P
1 design submitted - Score now!

This is so great. Love how it looks on the tee. Top collab, you two.

booozi2

brilliant :)

dandingeroz
4 designs submitted - Score now!

yay! its up enjoy watching thanks guys :D

Goto75

Very nice!

YaaH

◠‿◠✿

Morkki

Haha, awesome

skindapple

great lighting, cool scene, sweet tee! great collab!

FRICKINAWESOME
FRICKINAWESOME profile pic Artist

Thanks all so far! I was a little paranoid myself to work with someone as talented as Dandingerz but this design came such a long way in such a short time, it was tons of fun resolving how to make this joke work most effectively with Dan!

dzeri29

awesome$5 great collab

ivanrodero

Great work guys! nice collab. :^D

cARtOoNer

hahah, brilliant!

ClariceC

awesome job, on both fronts

Ellsswhere

you always have the best ideas man, and great execution dandingeroz

Lishoffs

great work!

EN AJUSTES

Excellent team work!

free_agent08

nice info plus nice collaboration equals a winning artwork! $5

Naolito

Awesome collab!

edgarscratch

totally super yiiihaaaaaa

badbasilisk

this is superbnesssss!!!

CazKing

awesome!

sboterod

Very nice, te idea is great and I love the lighting effect. 5!

ndikol

awesome$5

DavidBS

congrats, great work.

YONIL

cool :)

dandingeroz
4 designs submitted - Score now!

yeahhh thanks fro the support guys!!!! :D

nicebleed

so cool! $5

ma kettle

nice work!

boostr29

great! $5

lossbit

bahaha sick doctor lol $5

opippi

AWESOME!!! $5

Musarter
1 design submitted - Score now!

Funny idea done extremely well.

colonythreads

funny! i want this....so cool

Bisparulz

very nice. 5$

Jemae
1 design submitted - Score now!

great job guys!5$! :)

WijanaTata

Rad ! nice work guys !

SPYKEEE
1 design submitted - Score now!

WOW!!! this is a sure print! goodluck to you guys.=)

igo2cairo

ha ha, wonderful work you two!

Macuz

great

jhun213

COOL MAN ;D

frogafro

great collab! $5!

BubuSam

Awesome collab!

thedeetzes

I love that you just had a baby and still have a new design up for scoring! lol Great job guys. Could have been a great 3 words or less too!

KDLIG

hahaha!!! coolness, would definitely buy it!

Diogohg

wowww 5$!

stinlaw

good one !

ThomJohn

excellent concept. $5.

RicoMambo

great idea and beautiful illo, 5$ guys

mangobajito

great rendering and style here! me like it :)

mecha-chiken

good job! i like the way the colla spread the characters in avery credible way 5$ and cheers!

KatyKaty

haha!

huebucket

omg!!! $$$5 haahahha

RL76

Awesome color/illo style!! Diagnosis: print for sure!

rodrigobhz

hahaha instaprint!

mirisch

That's so subtile and really psychological interesting!!! And a very nice design! 5$

gebe
1 design submitted - Score now!

Its perfect, I want it! $

Winck

haha! super funny!!!

FRICKINAWESOME
FRICKINAWESOME profile pic Artist

Thanks for the amazing comments so far everyone, Dan and I appreciate it!

bandy
2 designs submitted - Score now!

So nicely done...Fabulous work! $5

blue sparrow

Lovely stuff you guys!

dandingeroz
4 designs submitted - Score now!

yay thanks guys! 2 more days!!!! like Evan said we appreciate it! :D

mrdavenport

literally laughed out loud in the office. 5$$$

KennyDesignsit

Awesome design :D Love it! $5!!!

Pathumrox

Really nice this design $5

Gil.bnoon

awesome work!

v.calahan

Paranoid TV! and sweet socks BTW…:^)

boostr29

Awesome work dan and evan! $5

Matchola

You got this one! 5$

ran1984

Very nice work!

dandingeroz
4 designs submitted - Score now!

thanks for the support guys Evan and i really appreciate it. happy bay to Evan btw :)

dandingeroz
4 designs submitted - Score now!

thanks for the support guys Evan and i really appreciate it. happy bay to Evan btw :)

dandingeroz
4 designs submitted - Score now!

thanks for the support guys Evan and i really appreciate it. happy bay to Evan btw :)

dandingeroz
4 designs submitted - Score now!

ooops sorry happy birthday to Evan i mean

zad iloe

+____+

GRANDR

Ha...great!!5$

dandingeroz
4 designs submitted - Score now!

thanks for the support guys from the bottom of our hearts!

Devonaire

paranoid...lol

FRICKINAWESOME
FRICKINAWESOME profile pic Artist

Thanks for the birthday wishes and amazing score everyone! Dan, you dah man!

No account?

Popular printed designs