Nostalgia

Design by rodrigobhz

83 Comments

rodrigobhz
rodrigobhz profile pic Artist

I can't imagine an image that relates more to the 80's for me. Who never rewind / fast forward a cassette tape using a pen / pencil to save Walkman's batteries? Glamorous.

FRICKINAWESOME
FRICKINAWESOME profile pic Alumni

I love how squiggly you drew everything, and that you labeled the mixtape "nostalgia" haha. Yup, I used to love seeing the tape come back to life as you rolled and rolled it back up...also taped the tape together when it snapped!

Wilfur

haha~ love your style!!

reags
reags profile pic Alumni

memories baby yeah!

Kim Mak
Kim Mak profile pic Alumni

very nice :)

Manupix

Never use 120' tapes! ;)

d3d
d3d profile pic Alumni

that's a familiar scene, except i sometimes got carried away with the twirling and snapped the tape.

moulin bleu
moulin bleu profile pic Alumni

haha fantastic! I can't believe how well this works! My favorite from the sharpie challenge so far!

ftsato

killer one! 5$

elbucho

Wow, neat.

mezo
mezo profile pic Alumni

LOVE the style!

elbucho

I remember developing a very ingenious tool to rewind tapes using my father's drill.

Bisparulz
Bisparulz profile pic Alumni

coool. 5$

kcsone

Cool !

Anything Goes
Anything Goes profile pic Alumni

Great design, love it!

deep space monkey
deep space monkey profile pic Alumni

hahaha!!! this is great, I never did that trick to save batteries... more to get the tape back in there after it had been regurgitated from the cassettes by my crappy stereos

Mr-R
Mr-R profile pic Alumni

Wow I remember when I used to do that to save precious battery life on my Walkman.

L-M-N-O-P
L-M-N-O-P profile pic Alumni

So 80's. I'm a 90's kid, but I remember doing this as well.

daav

oh yeah !

Futurology

haha nice throwback. 5.

StevenRice
StevenRice profile pic Alumni

Nice details! love the pen!

expo
expo profile pic Alumni

lol Really nice Rodrigo , sure did that hundreds of times! 5$

CaseintheJustin

Perfect for the theme. Fun linework!! 5$

B 7
B 7 profile pic Alumni

aha great, aww I miss those days when broken technology could be fixed with a biro

WEAREYAWN

LOVE this!

nanica

very cool! 5$

cooljohnny
cooljohnny profile pic Alumni

loved! 5$!

cooljohnny
cooljohnny profile pic Alumni

loved! 5$!

pop kid

awesome!

fixer

love it, nice!

GRANDR
GRANDR profile pic Alumni

Great idea, cool!!

laurastead
laurastead profile pic Alumni

i remember having to do this. one of the best for the comp so far. simple and sketchy. and i love that it also feels a bit tongue in cheek.

chelo jm
chelo jm profile pic Alumni

hahahahahaha you must win!!!! 5$$ really....

Mr Vela

BOOOOM NICE NICE IDEA!

dampa
dampa profile pic Alumni

Congreat!

jess4002
jess4002 profile pic Alumni

YES! congrats!

mangobajito
mangobajito profile pic Alumni

RODRIGO, CONGRATS!! :) this is a very cool design! :)

supakid

congrats!

Swizzzay

congratssssss!

Ivantobealone
Ivantobealone profile pic Alumni

Congrats!!! Well played!

No account?
Join Us

Popular printed designs