2010

Design by Gar0

66 Comments

Boycey

Excellent!

alexmdc
alexmdc profile pic Staff

diggin the other one but still a nice feel to this one

angelatag

I love the retro style you brought into this. This should be printed alongside your 1982

teamawesomesauce

Same here - love the other one, but wouldn't mind if this one printed too! :)

Plu Shu

Another killer!

v_calahan
v_calahan profile pic Alumni

Spirited!

Andreas Mohacsy
Andreas Mohacsy profile pic Alumni

well aint that snazy - great duo

Cassidy Sundance

Nice double team, I'd buy either one, maybe both! :)

dschwen
dschwen profile pic Alumni

Rad!

ibyes
ibyes profile pic Alumni

This one doesn't feel 2010 as much as the other one feels 1982 but its still very nice:)

Mr Rocks
Mr Rocks profile pic Alumni

would be well deserved if they printed both of these shirts. $5

WEAREYAWN

amazinG! $5

Gar0
Gar0 profile pic Artist

I'm jacked to the nines at the moment, I'll come back and comment on this, when my brain isn't so fried.

regards xx

YaaH
YaaH profile pic Alumni

4

Richard_Lee
Richard_Lee profile pic Alumni

great pair of designs!!

rodrigobhz
rodrigobhz profile pic Alumni
1 design submitted - Score Now!

I demand a shirt with 82 on the front and 2010 on the back!

jstumpenhorst
jstumpenhorst profile pic Alumni

i would buy this and/or 1982 on a shirt and poster!!

aled
aled profile pic Alumni

I love the 1982 one but this is also a 5$

staffell
staffell profile pic Alumni

Yes. I cannot not give this 5$

dacat
dacat profile pic Alumni

rodrigobhz on Oct 07 '10 I demand a shirt with 82 on the front and 2010 on the back!

YES

againstbound
againstbound profile pic Alumni

Fantastic as well.

quiroz

Another radiculous Tron design! 5$

bcrider

Agreed with dacat and rodrigobhz!

d3d
d3d profile pic Alumni

yeah, front and back

quiroz

rodrigobhz on Oct 07 '10 I demand a shirt with 82 on the front and 2010 on the back!

Yes.

soloyo
soloyo profile pic Alumni

YE$

Gar0
Gar0 profile pic Artist

cheers all

Ian Leino
Ian Leino profile pic Alumni

Either front and back or printed as a pair - these need to be printed

pyhu

cool one!

CazKing
CazKing profile pic Alumni

would totally buy 1982 on front and 2010 on back! come on threadless - give the people what they want!

Gar0
Gar0 profile pic Artist

cheers folks

ShadyTripp

nice 3

Taking feedback, greatly appreciate it if anyone checked out my shirt, ill be submitting it soon :) Above The Influence

mirisch

Print that!!

Gar0
Gar0 profile pic Artist

cheers

ounom
ounom profile pic Alumni
3 designs submitted - Score now!

Amazing!

Montro
Montro profile pic Alumni

another 5$

FRICKINAWESOME
FRICKINAWESOME profile pic Alumni

I like Rodrigo's double-sides tee idea.

Bigtime.

corey9

very very nice.

Gar0
Gar0 profile pic Artist

cheers folks

ladrones
ladrones profile pic Alumni

very nice 5$

Manos
Manos profile pic Alumni

Beautiful retro feel 5$ both subs!

Spam69

Nice and cleanly done -4-

Gar0
Gar0 profile pic Artist

cheers y'all

Faymuss
Faymuss profile pic Alumni

I really like the simplicity in your style. Great work! 5$

bortwein
bortwein profile pic Alumni

way underscored...

mezo
mezo profile pic Alumni

Ooooh...love the style! Sad I missed scoring.

Ryder
Ryder profile pic Alumni

CONGRATS!!! love this one

bortwein
bortwein profile pic Alumni

Can't wait to buy this one.

soloyo
soloyo profile pic Alumni

congrats on the big win !

Ivantobealone
Ivantobealone profile pic Alumni

Congrats! so deserved!

wytrab8
wytrab8 profile pic Alumni

Congrats! A classy, stylish winner!

gumbolimbo
gumbolimbo profile pic Alumni

congrats! A well deserved win.

igo2cairo
igo2cairo profile pic Alumni

Was hoping either this or the other one would win, congrats! :)

bcrider

Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Congrats!!!

Pakpandir
Pakpandir profile pic Alumni

congrats dude!

Boycey

Congrats Garo and also wtf @ the score of 2.48 Well done to Threadless for picking this!

ounom
ounom profile pic Alumni
3 designs submitted - Score now!

YES!

The Paper Crane
The Paper Crane profile pic Alumni
1 design submitted - Score Now!

This one stood out for me in the challenge too! Congrats Garo

biotwist
biotwist profile pic Alumni

so deco!

Montro
Montro profile pic Alumni

well deserved! I knew you'd win! congrats!!

Tikimasters
Tikimasters profile pic Alumni

Congrats dude!

jess4002
jess4002 profile pic Alumni

YESS! congrats!

Gar0
Gar0 profile pic Artist

Cheers y'all

quiroz

Cheers!

ben chen
ben chen profile pic Alumni

congrats

tjc45

idunngetit

reags
reags profile pic Alumni

Rockin' congrats!

Gar0
Gar0 profile pic Artist

Woo hoo, it's officially official.

thedeetzes
thedeetzes profile pic Alumni
1 design submitted - Score Now!

I want pics of you in the custom suit asap! lol

Zen Studio

yes below 2.5 printed!!!!! congrats!!!

jerbing33
jerbing33 profile pic Alumni

congrats on the win!!!

knaylor2

Congrats!! looks great!

WEAREYAWN

WOHOO! Loved the other one a bit more but this will be bought anyway!!

NiNTH WHEEL
NiNTH WHEEL profile pic Alumni

Congrats!!

DAMG0014

Congrats! It was a well deserved win.

choubaka360
choubaka360 profile pic Alumni

congrats!awesome tee!

Ryder
Ryder profile pic Alumni

how on earth did this score so low???

dampa
dampa profile pic Alumni

congrats!!

skitchman

yay..congrats!!!!

eQuivalent
eQuivalent profile pic Alumni

congrats!!! :)

Al-Bryan

congrats!!!!!

kako64
kako64 profile pic Alumni

Congrats ! Lovely done !

No account?
Join Us

Popular printed designs