Protractor

Design by Ryder

Protractor by Ryder on Threadless
2.98 Avg Score
0% Funded
723 Votes
Results Are In!
    • 1
    • 5
  • 2.98 Avg Score
  • 723 scores

97 Comments

Ryder
Ryder profile pic Artist

Thanks everyone that helped in the blogs!

nickv47
nickv47 profile pic Alumni

much improved. nice work!

ibyes
ibyes profile pic Alumni

"Protractor II the Reckoning" Awesome resub! 5$!

alexmdc
alexmdc profile pic Staff

0

alexmdc
alexmdc profile pic Staff

and by zero I mean 5$ good job dude way better!

dschwen
dschwen profile pic Alumni

Awesome re-sub. Million times improved!

PRINT!! $5

YaaH
YaaH profile pic Alumni

5

bortwein
bortwein profile pic Alumni

This design puts the Geo in Geometry! 5

bcrider

Nothin' better than a GREEN tractor.

$5

DesignbyProxy
DesignbyProxy profile pic Alumni

One time, me and my friends were on a boat, and my friends were like "Come to the back of the boat"

Ryder
Ryder profile pic Artist

hahaha

HorsefaceDee
HorsefaceDee profile pic Alumni

reminds me of the farm..!

qtmeems

AWESOME!!! You've been mathed! :P

herky
herky profile pic Alumni

Terrific, the "John Deere" details are great. $5

Jake Friedman

A significant improvement!

Resistance
Resistance profile pic Alumni

great job

Ronin60
Ronin60 profile pic Alumni

much better. Lovely Illustration.

ArchaicSoda

Ryder Revolution has leveled up! Learned: "TOTALLY AWESOME DESIGN"!

staffell
staffell profile pic Alumni

lol

Noh_Body
Noh_Body profile pic Alumni

Excellent redeaux bro!

GRANDR
GRANDR profile pic Alumni

Great idea...cool!!

EN AJUSTES

A lot better. I really like the grass in this version. Way to go! (4 transmutated into) $5

Lhiiiz

Funny stuff!

soloyo
soloyo profile pic Alumni

PRINT 5$

Ryder
Ryder profile pic Artist

39 comments already?! yay!

ben chen
ben chen profile pic Alumni

cool

jeffreyg
jeffreyg profile pic Staff

nice remake!

coffeecandle

cool cool cool. Great remake. I liked the first one; I like this one even better.

mreisel
mreisel profile pic Alumni

absolutely perfect!

Fablucero

hahaha this is sweet! great work!! 5 =)

igo2cairo
igo2cairo profile pic Alumni

wonderful remake! $5

ArTrOcItY
ArTrOcItY profile pic Alumni

Coool!

Gar0
Gar0 profile pic Alumni

Awesome

FRICKINAWESOME
FRICKINAWESOME profile pic Alumni
2 designs submitted - Score now!

This tractor must be on its way to the printing presses. They have those on math farms right?

5$

yeohgh
yeohgh profile pic Alumni

so cute so good ahha!!! LOVE IT

beesneak
beesneak profile pic Alumni

Holy crap, mega improvement!

walmazan
walmazan profile pic Alumni

Ha! love it!

addu

awesome

Ryder
Ryder profile pic Artist

thanks everyone!!!

dannodepf

a clever idea improved! I hope it scores well, if not at least better than the first.

Ryder
Ryder profile pic Artist

6 days left, folks!

Goto75
Goto75 profile pic Alumni

Great!

WaitAMinuteChester

YES! If only schools has dressed-down Fridays, math teachers would buy these like hotcakes... they'll order them regardless because this will print! $5

freehand
freehand profile pic Alumni

Nice!

Ryder
Ryder profile pic Artist

5 days left!

thespence

wow, this is definitely an improvement, love it!

Ryder
Ryder profile pic Artist

4 days left!!!

pilitoons

Awesome!!! 5!

Ryder
Ryder profile pic Artist

thanks!

Ryder
Ryder profile pic Artist

thanks!

Ryder
Ryder profile pic Artist

3 days!!

Ryder
Ryder profile pic Artist

2 days!

bsweber
bsweber profile pic Alumni

nice one man, love it :)

Ryder
Ryder profile pic Artist

:)

ANCU

back to school :) nice

gorix

good idea! might be printed!

Emmazon
Emmazon profile pic Alumni

Love it! $5

mebzart

so cool, i love it! 5

Red_Fox

haha! 5$

Ryder
Ryder profile pic Artist

one more day folks! thanks for all the support thus far

bennyd302
bennyd302 profile pic Alumni

really great

Haragos
Haragos profile pic Alumni

Great work. Much improved.. best of luck.

Jemae
Jemae profile pic Alumni
2 designs submitted - Score now!

awesome! :)

alexmdc
alexmdc profile pic Staff

almost done!!!!

Ryder
Ryder profile pic Artist

yay!! Almost there! hopefully this will break 3

Ryder
Ryder profile pic Artist

2.98?? SOOO CLOSE!!! hahaha,

oh well, still a rockin' score in my opinion

thanks everyone!

bcrider

WOW!!!!!!!!! Awesome score! Now when can I gird my torso with this???

Ryder
Ryder profile pic Artist

in 90 days!

Haragos
Haragos profile pic Alumni

underscored imo but it happens.

Ryder
Ryder profile pic Artist

ok let's go!

dschwen
dschwen profile pic Alumni

PRINT!

Ryder
Ryder profile pic Artist

dschwen on Sep 17 '10 PRINT!

Ryder
Ryder profile pic Artist

!!!

Ryder
Ryder profile pic Artist

HMMM

Ryder
Ryder profile pic Artist

5 more days on this one!

Ryder
Ryder profile pic Artist

120 days...

No account?
Join Us

Popular printed designs