Knife Fight

Design by Haragos

Knife Fight by Haragos on Threadless
2.26 Avg Score
0% Funded
611 Votes
Results Are In!
    • 1
    • 5
  • 2.26 Avg Score
  • 611 scores

47 Comments

Haragos
Haragos profile pic Artist

A literal Knife fight. And they fight dirty.

RicoMambo
RicoMambo profile pic Alumni

hahahahaha

YaaH
YaaH profile pic Alumni

4

soloyo
soloyo profile pic Alumni

cool

Haragos
Haragos profile pic Artist

Thanks. So which one will win? Any takers?

cartooner
cartooner profile pic Alumni

haha very nice

a__

I'm putting my money on the knife on the left

laurastead
laurastead profile pic Alumni

Everyone knows the bad guy wielding a chain always loses

Haragos
Haragos profile pic Artist

You know.. I've never thought about it but I think you are right. I can't recall anyone ever winning when using a chain. Switchblade Noo!

alexmdc
alexmdc profile pic Staff

buahahaha awesome work

MadKobra
MadKobra profile pic Alumni

hahaha haaaa... pretty cool it remind me a song from defttones called knife party.... by the way 5$$$$$$$ from me

padrejustin

idk I think the small knife wants it more. lol. Great shirt!

Haragos
Haragos profile pic Artist

It could potentially want it more but the combat knife has war experience.

Ste7en
Ste7en profile pic Alumni

haha, nice

EN AJUSTES

Cool, works well on the shirt

Haragos
Haragos profile pic Artist

Thanks for the comments

FRICKINAWESOME
FRICKINAWESOME profile pic Alumni

haha, super fun way you illustrated this. I like the background texture and the sort-of Batman-ish sideways action scene presentation.

4$

mangobajito
mangobajito profile pic Alumni

hahahahaha funny!! the background is a nice touch :)

Haragos
Haragos profile pic Artist

Thanks for the comment but let's keep the comment coming. Who will win?

isawa

haha good!

ndikol
ndikol profile pic Alumni

nice :D

Haragos
Haragos profile pic Artist

Thanks guys. The reaction has been nice!

Haragos
Haragos profile pic Artist

This has beaten my previous comment count. Although that is nothing impressive. Two more days!

51brano

HAHAha! cool illo!

Haragos
Haragos profile pic Artist

Thanks. Only a few hours to comment and score.

FRICKINAWESOME
FRICKINAWESOME profile pic Alumni

supppppppppppppppppper lame score dude, great work, don't feel disheartened by the numbers up above!

Haragos
Haragos profile pic Artist

Yeah idk. I felt it deserved more than a 2.26 but what can you do.

No account?
Join Us

Popular printed designs