Self-Esteem

Design by joaolauro

Self-Esteem by joaolauro on Threadless
2.66 Avg Score
0% Funded
577 Votes
Results Are In!
    • 1
    • 5
  • 2.66 Avg Score
  • 577 scores

70 Comments

joaolauro
joaolauro profile pic Artist

There's always someone to like you the way you are...

alexmdc
alexmdc profile pic Staff
2 designs submitted - Score now!

hahaha cool! thats one big straw! or maybe thats one tine shovel

sustici

hahaha funny

Haragos
Haragos profile pic Alumni

Lol. Clever.

alvarejo
alvarejo profile pic Alumni

clever!!!!

YaaH
YaaH profile pic Alumni

5 buy

joaolauro
joaolauro profile pic Artist

hehe, cheers. :)

Bruno Osorio

GREAT! Amazing characters and colours! 5$$

ben chen
ben chen profile pic Alumni

nice work!!

kooky love
kooky love profile pic Alumni

HAHAHAHA

GREAT $5

CazKing
CazKing profile pic Alumni

heehee - nice!

FRICKINAWESOME
FRICKINAWESOME profile pic Alumni
1 design submitted - Score Now!

Besides the obvious dirty jokes that erupt from this shirt, I really enjoy the clever take on these kinds of "literal call and response" designs, way to initiate a complete conversation within those very simple speech bubbles.

4.

Tikimasters
Tikimasters profile pic Alumni

Haha hilarious. Nice characters too

luakaderabek

hahahahahaha
genius!
$5

joaolauro
joaolauro profile pic Artist

Thanks, all! :))

soloyo
soloyo profile pic Alumni

LOlove it

joaolauro
joaolauro profile pic Artist

thanks, dudes! :)

walmazan
walmazan profile pic Alumni

love everything here!, style, humor and colors $

caki25

5$!

bwoodard

love your work! i love your style! way to go on this one!

can't wait to see what else you pump out !

5 for you my friend!

pickupRINGO

haha this its something great

jess4002
jess4002 profile pic Alumni

5$

joaolauro
joaolauro profile pic Artist

:)

YONIL
YONIL profile pic Alumni

not really a fan of the joke, been done... but iluustration style - simply beautiful! 4

joaolauro
joaolauro profile pic Artist

cheers!

bengineer
bengineer profile pic Alumni

hahaha, awesome! $5

BubuSam
BubuSam profile pic Alumni

Interesting

joaolauro
joaolauro profile pic Artist

:-D

ndikol
ndikol profile pic Alumni

hahahahaahah nice :D

SPYKEEE
SPYKEEE profile pic Alumni

hahahahhaha!!! you got me there!5$$$$

amenazapH
amenazapH profile pic Alumni

i like it!
5

PBOt

So great!

me_anie

nice concept! $5

joaolauro
joaolauro profile pic Artist

thank you!

schizokoch

great expressions! :)

joaolauro
joaolauro profile pic Artist

thanks, guys!
last day.

carvas
carvas profile pic Alumni

huahuahuhauhuahuhuaa

hilaryleung

Ha Ha, I dig too! Great design! BTW, The Brave Little Kang is one of my all time favorite shirts!

joaolauro
joaolauro profile pic Artist

cheers, guys! nice score for a simple design. :)))

No account?
Join Us

Popular printed designs