Tree Frog

Design by alexmdc

Tree Frog by alexmdc on Threadless
Results Are In!
    • 1
    • 5
  • 3.16 Avg Score
  • 852 scores

141 Comments

alexmdc
alexmdc profile pic Artist
1 design submitted - Score now!

7 colors on MINT

alexmdc
alexmdc profile pic Artist
1 design submitted - Score now!

woooo its up!

randyotter3000

alex stop submitting your making regular non artistic superstars look extra shit this is the last 5$ im giving you!

Talking To The Ground

ANOTHER EPIC DESIGN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


or how I envy you.

EricDiaz

This is awesome Alex!

KDLIG

HOLY COW! YESSS!!!

platinum

Amazing once again!!!

kashlen

I want this on my body. Right. Now.

55$$$$$

Maltzmania

you own this contest

Pakpandir

mind blowing!

jodabaum

fan-effing tastic!

Kim456

WOW!!!

Noretta

awesome design!

alexmdc
alexmdc profile pic Artist
1 design submitted - Score now!

thanx guys!!!! :)!!

I was really excited when this contest came out, since I could submit more of my persona work, Im really flaterred and humbled on how you guys have commented on my work and it just super motivates me to keep doing more work, again thank you guys and offcourse you will see a lot more from me :)

jamesf

incredible

JELLYTANK

exellente!!! like always...print it..!

HAHA.sg
1 design submitted - Score now!

Yes to artsy stuffs bro!
My cup of teeeeeeeeee!
Ure 1 of my all time fav designer(:,
love it!

Tikimasters

Damn dude. Your past few subs have been epic!

hugraphic

Nice drawing but i prefer the first one.

Now go out, catch some sun! Let the other children play too! lol

JadenKale

Alex, I lurve this!

melon.

Wow............Awesome work, awesome illo, awesome design...awesome everything. my $5

Maxixen

i wanna have your brain dude. awesomest.

beesneak

wow.......

GreenRabbit

Ugh! WTF?!!!!?!?!?!!!!!?!?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?
$$$$$$$18!!!!

ben chen
2 designs submitted - Score now!

coooooooooooooooooooooooooooooooooool~~!!!

Resistance

SO FREAKING AWESOME. 5$

evan3

mint ftw!

TheInfamousBaka

SOOOOO AWESOME. I love how surreal this is.

rodrigobhz

You're on drugs.

rodrigobhz

Stop being awesome.

rodrigobhz

And yes, this is AWESOME.

:)

yeohgh

wowowowowwwwwwwwwwwwwwww...still wowoww!!!

Skilly

Meh, It's not bad, per se.....

(yawns)

I guess I'll $5 it.......

alexmdc
alexmdc profile pic Artist
1 design submitted - Score now!

thanx guys! 6 more days to go! :)

igo2cairo

You never cease to amaze me! This is absolutely brilliant. $5

Bramish

Love those colours

Willy510

=) love it and love the color!

Santo76
1 design submitted - Score now!

cool one dude! really love the wakyness of your subs for this contest!

Recycledwax

hahah! I just realize that your model is wearing the shirt upside/down so you could put your design on it! :P busted! hehe

btw awesome concept again! This is a winner!

alexmdc
alexmdc profile pic Artist
1 design submitted - Score now!

Recycledwax on Jul 31 '09 hahah! I just realize that your model is wearing the shirt upside/down so you could put your design on it! :P busted! hehe


hehehe you got me :) model is my wife

jess4002

wow! 5$

ayearinreview

Ugh, Alex ... can you please stop making awesome shirts for atleast, oh, I don't know ... a day?

phones

this is fucking insane!!! $55555555555555555

rodrigobhz on Jul 31 '09
You're on drugs.

no-one on drugs is this productive/awesome

FRICKINAWESOME

This couldn't be better if I was high on five drugs as to the four I'm currently on while staring at this shirterpiece.

5$

Gem1969

Amazing detail! $5

smokeshell

dude this theme has you off the hinge, wtf 5$$$$$$$$$$$

AdderXYU

Crazyepicgreat

Krimson

It is like the 70's crashed into a comet made of pure awesome, and the resulting debris just collided with earth's atmosphere and is creating super-trippy skylights that are shooting right into my brain through my eye-holes.

Shaloyou

Beautiful!!!!! 5 5 and 5$!!!

BubuSam

You're way too good Alex! way too good

alexmdc
alexmdc profile pic Artist
1 design submitted - Score now!

haha I like the way you put it Krimson!

thanx everyone!

5 more days!

Ste7en

frogs are my fav, and the surreal style you've employed also is

Robsoul

ah man, stellar work.

crunchygirl

Wow, this is awesome.

Bio-bot 9000

super, super, super rad.

kashlen

okay it's been like 2 days, did this print yet?

maybe if I suggest this skip the scoring system and print immediately threadless will do it...it's happened before.........

do it. do it, threadless.

Okay, not really, I like our scoring system.

fingers crossed that I can add this to my cart soon

seriously, automatic buy, just like how I felt about "beware of unicorns" I think I'm a little obsessed...

jayrawz

5's

nonolarson

Really nice ! Love the colors on this one.

mgill52

Holy freakin cow

myteemo

I'll be buying this one! $5

alexmdc
alexmdc profile pic Artist
1 design submitted - Score now!

thanx everyone 4 more days!!!

alvarejo

great one my friend!!!!

animabase

Amazing man.. Alex~

hahakim

Love the MINT color ! not enough around here ! as for your designs...nothing to say, you're a genius. you should contact Studio Ghibli and Miyasaki Asao'production team as I can really see an animation movie based on your characters.

wasserbrunner

lol@there's a black drop on the girls finger. Awesome shirt.

wasserbrunner

lol@there's a black drop on the girls finger. Awesome shirt.

Jemae
1 design submitted - Score now!

WINNER! 5$! :))

alexmdc
alexmdc profile pic Artist
1 design submitted - Score now!

ooops hahaha forgot to erase it off my wifes hand, lets just say the shirt is 3d and comes to life, thats the new inks from threadless hahaha

westicles

Yes please. $5

alexmdc
alexmdc profile pic Artist
1 design submitted - Score now!

thanx guys!!!!

3 days left for this one :)

bhoomika

So Cool ! $5

dschwen

DUDE!
Kick A$$.

5

alexmdc
alexmdc profile pic Artist
1 design submitted - Score now!

one more day to go :)

thank you everyone for the great comments

alvarejo

come on!!!!!!!!!

jublin

you're outta control man! and i love it

Akaka

amazing

alexmdc
alexmdc profile pic Artist
1 design submitted - Score now!

finishes today!!!!

alvarejo

last day!

bigabi

wow!

AdderXYU

I still hold true that I'd like to see something way more out there win this contest. But it doesn't mean I don't still like this enough to blog about it.

alexmdc
alexmdc profile pic Artist
1 design submitted - Score now!

WOW thank you for such an awesome read :) I'm really flattered :) thank you once again :)

ndikol

wow so cool $5 $5 $5 $5 $5

alexmdc
alexmdc profile pic Artist
1 design submitted - Score now!

:) thank you guys!!!!!!

kashlen

threadless you better print this or tears will be shed!

kashlen

well, at least it broke 3. I am disappointed.

so incredibly underscored, alex.

FRICKINAWESOME

boffo score man, it;s actually one of the higher scores in the last couple weeks, so under that system, hella score!

Robsoul

I don't understand how getting over a 3 is considered incredibly underscored, I could only wish for a 3, ha

Robsoul

But don't get too artsy, Alex, you'll drop your stellar average.

Maltzmania

that's a fucking amazing score!

i agree 100% with Robsoul

davidfromdallas

Robsoul on Aug 06 '09
But don't get too artsy, Alex, you'll drop your stellar average.


lol!

bsweber

missed this one, but great work alex!

briancook
1 design submitted - Score now!

WTF! I thought I'd scored everything, somehow this one sliped past me :(

Great work though!

alexmdc
alexmdc profile pic Artist
1 design submitted - Score now!

dude wtf? I thought we were friends? lol jk

kashlen

cough

oh did I accidentally comment on this again? Must be a reflex, now.

alexmdc
alexmdc profile pic Artist
1 design submitted - Score now!

hahah thank you for all the love :)

alexmdc
alexmdc profile pic Artist
1 design submitted - Score now!

no comment ever goes unnoticed :P thank you so much!!!

FRICKINAWESOME

I still needz this in my life Threadless!

No account?

Popular printed designs