Catch of the day

Design by alexmdc

3.28 Avg Score
0% Funded
893 Votes
Results Are In!
    • 1
    • 5
  • 3.28 Avg Score
  • 893 scores

78 Comments

alexmdc
alexmdc profile pic Artist
2 designs submitted - Score now!

7 color 1 gradient

westicles

Love this!! $5

carvas
carvas profile pic Alumni

brilliant!

supertrooper74
supertrooper74 profile pic Alumni

This concept has been illustrated many times before, but never so beautifully. I am in awe of you.

buko
buko profile pic Alumni

Awesome 5$$$

almozline
almozline profile pic Alumni

amazing, you blow my mind! :)

SteveOramA
SteveOramA profile pic Alumni

cool popeye-esque sailor character!

alexmdc
alexmdc profile pic Artist
2 designs submitted - Score now!

hehehe thanx guys, dont use that fish as your pizza ingredient, it gives you the runs :0!

Luke...
Luke... profile pic Alumni

more awesomeness man

radiobot

nice work! 5

zipperking
zipperking profile pic Alumni

i think you broke my five key...$$3+2!!!!

chelly

clever

ISABOA
ISABOA profile pic Alumni

i thought i was the only one who wore rubber pants and nothing else while fishing

great stuff - 5$

alexmdc
alexmdc profile pic Artist
2 designs submitted - Score now!

hey ISABOA he haa a hat too, no underwear tho

alvarejo
alvarejo profile pic Alumni

you keep getting better! another $555555555555555

igo2cairo
igo2cairo profile pic Alumni

This is so cool, love it!! $5

ir0cko
ir0cko profile pic Alumni

$5!

AdderXYU

Love the textures on the fishmonster

kooky love
kooky love profile pic Alumni

GREAT $5

PeculiarTiffany
PeculiarTiffany profile pic Alumni

More $5~! That fish is super scary!

dacat
dacat profile pic Alumni

Wow $5

Maltzmania
Maltzmania profile pic Alumni

i was like :O
because it's so :D

so now i'm like :-$

$$$

anwarrafiee
anwarrafiee profile pic Alumni
1 design submitted - Score Now!

coolness!5 again!
im not gonna stop my $5 for u man!
so high 5!

Skap 1er

you've been bustin out (quality) shirts left and right! damn, are you unemployed?
5

briancook
briancook profile pic Alumni

I can now tell your designs even from the small preview! Nice work, Alex.

fat pigeon
fat pigeon profile pic Alumni

AWESOME!

hahakim

from all your series that are all impeccable, this is probably the one that fits a tee the best.. what else to say..you should open a shop already and prepare many 'Sorry, we are sold out' signs !
--- 5 ---

alexmdc
alexmdc profile pic Artist
2 designs submitted - Score now!

thanx everyone!!!! :)

yeohgh
yeohgh profile pic Alumni

DID u ever SLEEP? how can u come up so many great drawing?!!!! ahhaaaa
SUPERRRRR as alwayss!!! alexmdc haha yeah!!

jeupereira

good as always!congrats

BubuSam
BubuSam profile pic Alumni

You are the BE$5T!!!

Nocturne

Alex, you're rocking the casbah lately... nice $5

Looneygirl

What goes around, comes around!

phones

that's so cool! $5

alexmdc
alexmdc profile pic Artist
2 designs submitted - Score now!

thank you guys, and no I never sleep! haha

jess4002
jess4002 profile pic Alumni

wonderful! 5$

alexmdc
alexmdc profile pic Artist
2 designs submitted - Score now!

I dunno, dont think I ever heard of that, I actually dont like to eat fish a lot lol but my favorite type of food is shrimp, im a weirdo go figure

empiricist
empiricist profile pic Alumni

So fresh and so clean, love it!

lemonalle

crazycrazycrazy

Crushem
1 design submitted - Score Now!

Hot DAMN! your one talented dude :) $5

Jeiji

DAMN! That sucks... AWESOME ILLO, as usual.

alexmdc
alexmdc profile pic Artist
2 designs submitted - Score now!

thank you everyone!!! happy new year :)

Jhari

KEEEEEEEWL. :)

ladykat
ladykat profile pic Alumni

Wow, totally awesome!

FRICKINAWESOME
FRICKINAWESOME profile pic Alumni

A very old concept that has been done and printed many times on Threadless, yet somehow this piece makes it feel almost anew, which is a gigantic compliment if you couldn't tell. LOVE the creature coming to eat the fisherman and the overall feeling of the sea background.

alvarejo
alvarejo profile pic Alumni

PRINT!!!!

alexmdc
alexmdc profile pic Artist
2 designs submitted - Score now!

thank you for all the great comments so far :)

red juju

Dude. F*cking KILLER!

buko
buko profile pic Alumni

great concept 5$$$

roadkill3d
roadkill3d profile pic Alumni

AWESOEM!

theclaw

so awesome...cool drawing...

alexmdc
alexmdc profile pic Artist
2 designs submitted - Score now!

scoring ends today dnt forget to score and comment! :)

alvarejo
alvarejo profile pic Alumni

THIS ONE MUST BE PRINTED RIGH NOW

alexmdc
alexmdc profile pic Artist
2 designs submitted - Score now!

woooohoooo great score

davidfromdallas
davidfromdallas profile pic Alumni

damn dude. i DARE you to make a design that scores under 3!

jublin
jublin profile pic Alumni

radicool score

olie!
olie! profile pic Alumni

HOLY SNAPSICLES LOOK AT THAT SCORE
'grats on another one sir!

jess4002
jess4002 profile pic Alumni

terrific score! print print print print!!!!

kooky love
kooky love profile pic Alumni

CONGREAT $5!

No account?
Join Us

Popular printed designs