Oops

Design by Laser Bread

Oops by Laser Bread on Threadless
2.70 Avg Score
0% Funded
1122 Votes
Results Are In!
    • 1
    • 5
  • 2.70 Avg Score
  • 1122 scores

83 Comments

Laser Bread
Laser Bread profile pic Artist

(Wait a couple secs to see the shirt)

I was thinking about that famous picture of Marylin Monroe standing on the city grate, with the breeze blowing her skirt up. I just thought it would be funny if someone as "dead" serious as the Grim Reaper were in the same scenerio. I illustrated this to match Marylin's pose accurately. Could work lower on the shirt (as shown) or higher and centered.

WanderingBert
WanderingBert profile pic Alumni

haha! Hilarious idea! Really well done as well. I must say, he has lovely legs.

SteveOramA
SteveOramA profile pic Alumni

great idea!

heykimby

Shouldn't this be in the true stories comp?

Hahaha awesome stuff.

ginetteginette
ginetteginette profile pic Alumni

make it blacklight oh please threadless gods! we need fluorescent inks !

JW
JW profile pic Alumni

yay :D 5$

dschwen
dschwen profile pic Alumni

Another great one. I agree, this should win in the True Stories competition. Either way, great job laser!

$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$
$$$$
$$$$
$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$
$$$$
$$$$
555555555555
555555555555

mikemills
mikemills profile pic Alumni

ha! very well done. 5$

Ian Leino
Ian Leino profile pic Alumni

haha, hilarious shirt that also BEGS to be a blacklight poster

ginetteginette
ginetteginette profile pic Alumni

print it on a velvet t-shirt!

pkjelland

dude, i'm gonna go broke buyin' all your shirts.

Laser Bread
Laser Bread profile pic Artist

thanks for the kind words and the votes! I think blacklight would be awesome!

Tight - for this I sketched it in pencil, inked it, scanned it, colored it in illustrator (didn't use live trace) and finished in photoshop.

aled
aled profile pic Alumni

Awesome! You're off to a good start!

radikalgirl

super cool!!!... this will be print!!... awesome $5

Edword
Edword profile pic Alumni

dats funny!

ir0cko
ir0cko profile pic Alumni

hahahaha. looks great.

chelly

hilarious

lunchboxbrain
lunchboxbrain profile pic Alumni

how can this not be a print? too funny 5

yeohgh
yeohgh profile pic Alumni

Awesome concept and well execution!!!!! PERFECT win for the "true stories" Luv comp!!!!u r SUPER 5,,,,

FRICKINAWESOME
FRICKINAWESOME profile pic Alumni
1 design submitted - Score Now!

I'm not sure i really understand why Death's leg muscles are green, but beyond that this is an amazing pop culture reference that somehow makes all the sense when combined together! A little bigger on the front tho when printed kthanks!

4$

Darth Faber

Verrrrry Funny, a winner

$6.37

bcrider

LOL

Love it!

roadkill3d
roadkill3d profile pic Alumni

haha! Always good stuff from you Mister Davies.... this is ACE.

erple

Ha! I think this is gonna be popular. Love it!

walmazan
walmazan profile pic Alumni

love it! $5

JonyMatt

Great work......cha ching!

Laser Bread
Laser Bread profile pic Artist

Thanks for all the great comments and votes. Keep em' coming!

herky
herky profile pic Alumni

great idea and execution (no pun intended) $5

Chimaera Wear
Chimaera Wear profile pic Alumni

Brilliant. That's all I have to say.

Rakoon

Great!

pumpkinjack

i would totally wear this!

Raid71
Raid71 profile pic Alumni

stunning idea

Harfangoria

Sublime. This has a serious print chance. I worry that your Poseidon was too recent... fingers crossed...

Ste7en
Ste7en profile pic Alumni

hehe

igo2cairo
igo2cairo profile pic Alumni

Ha, great idea and wonderful execution! This is looking like your next print.

Starrfold
Starrfold profile pic Alumni

Mister, you sure did do a fine job on this.

.java
.java profile pic Alumni

cooool idea!^^

paranojazz

I'd wear it anytime!

bennyd302
bennyd302 profile pic Alumni

awesome idea, great execution

BubuSam
BubuSam profile pic Alumni

This is damn funny & fantastic idea!!

mathd0rk

Brilliant!

francischtime

nice work mate! you've got like a backlog of about 3-4 that needs to printed soon, cant wait!

$5

JW
JW profile pic Alumni

Love the detail on the legs! 5

bird75

Wicked!

Laser Bread
Laser Bread profile pic Artist

That's a great score, thanks everyone for the comments and votes!

dschwen
dschwen profile pic Alumni

excellent score laser!
PRINT PLEASE!

No account?
Join Us

Popular printed designs