Push it!

Design by JOHN2

Push it!

107 Comments

JOHN2
JOHN2 profile pic Artist

This design is best viewed while listening to chart smashing anthem "Scarface (Push It to the Limit)" by Paul Engemann.


"Push it to the limit (limiiiiitt!)"

danrule

Awesome! Instead, I hear Salt-n-Pepa when I see this.

jublin

hot diggity darn!

work it john2. work it to the MAXXX!

AlexMacDuff

They're really straining!

band-it

i LOVE this

push it
push it reeeeal good

Bio-bot 9000

I'm listening to the Salt-n-Pepa song in my head instead.

ooh baby baby,
ba baby baby!
Ah! (sss!) Push it!

now I am dancing!

ir0cko

hahahaha. really good!

realslimnatey

hell yeah, i hope to wear this shirt with a backup band behind me playing that tune on repeat!

Mourir

hahaha the pink doesnt have much to show for all her effort! awesome i'd wear it $5

Willish

I'd love to see this on the bottom placement of the shirt simply because I think the perspective would work better there.
Since it is such a great design and the perspective is done so well I just think it should not go to waste.

pilihp
1 design submitted - Score now!

i love the expression on the yellow tube :)

dacat

sweet baby jesus $5

kennybanzai

Yes, One I would wear for sure.

SoulfumeInc

"walk along the razors edge, you gotta win it!!!!"

no doubt 5, this is hilarious

imnathan

$5, this is really great

Monkey III

Push it real good!

Edword

hahaha! great!

.MINUS.

I love the little dude who's all out!

mezo

LOVE the poo humor and the precious tube expressions. I do wish the pallet were perhaps just lineart- to both break up the heavy ink blob on the tee and also, to make the tubes stand out more. 4$

EmbryoProject

I don't know if I'd buy this...but i absolutely love it...especially for a studio major/minor...good stuff....$55555! I hope it gets printed.

plush2you

i am amazed that i really like this.

chelly

poor blue!!!

Raphe10

hm, 4

firebolt816

oh my god, you are freaking amazing

olie!

HAHAHAHAHAHAHAHAHA
YES YES YES YES YES
HILARIOUS. Thank you so much for making this 5

corey9

$ purple is awesome.
very funny.

Pizazz

Absolutely fantastic!

Bits-N-Kibbles

OMG, this is a must buy for me!

bafocomics

the best one so far!

Ellsswhere
3 designs submitted - Score now!

perfect, can i get a Alizarin Crimson, Burnt Umber, Cadmium Orange, etc... version that would be even more perfect 5$

murgles

ROFL The yellow one blasting off is hilarious haha... $5

nikolina100

This came out great!!

yion072

I heart John2!!!

NomadSlim

I like it as it is... maybe water based inks so it is real heavy...

The green has been eating his fiber.

boysbeambitious

So great! :) I love the blue one!!!

squintygirl

The yellow tube makes me laugh uncontrollably.

littlem

the pink tube had uncontrollable, projectile diarrhea. yeah!

squeegebeckenheim

Awwww poor blue!

I also had Salt N Pepa playing in my head. I love it.

FRICKINAWESOME
1 design submitted - Score now!

o, mr pinkie, he's so damned constipated it's sick! Great and completely sick idea done in a very lovable fashion that could make very decent Threadless fashion.

Raid71

lol love it

adamwhite

Whoever made the purple circle mark has some talent!
Awesomeness!

awesomeyoda

That's so gross, but really funny. I agree about having the design lower on the shirt. It'd look a lot better.

shuyi

GREAT!! it's funny n cute! 5

tikitoaster

I love it! Hilarious and well drawn $5

canadianbeaver

need 7 of them so I can wear it every day $$$$555555

lordog

cutest and funniest poo shirt i've ever seen. this is the kind of crap i'd wear!

JOHN2
JOHN2 profile pic Artist

Thank you all for your votes and kind words! And a special thanks to those who helped me out putting this together.

ginetteginette

printttt pllllllllllllllllllllleeeeeeeeeeeeeeeeease!

Pizazz

it won

band-it

congrats!

ginetteginette

fucking serious? this is getting printed? :D!

Kanzaki

really really fun!!!!lol

evan3

REPRINT!

No account?

Popular printed designs